Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.poopsalary&hl=fi
Suosittelen kyseistä ohjelmaa. Saa kerättyä talteen paljonko tienaa kuukaudessa tai vuodessa paskomalla :D
Huikea viikonloppu tulossa, ei malta odottaa!Tunnin päästä salille rankaisemaan jalkoja.
Et jaksa veivaa veivaa, kun jalat on tukossa. Siksi itse treenasin tänään kädet, että voi laittaa kireämmän t-paidan.
Aina jaksaa veivata! Vaikka auringon laskuun. :dance2:
P.S. Repesin tuolle "herrasmiehelle". :lol2: Anteeksi.
Helppohan se on ylikunnossa ykkösiä kyykkäillä, mutta et varmasti treenais jalkoja kuudesti viikkoon volyymilla ;)
Tepellä on varmasti tällaista firmallaan.
Työntekijöille lambia. Jos paskalla käynti alkaa verottaa liikaa työtunteja, on sitä varten jemmassa karkeaa teollisuuslaatua. Sekin jo kummasti vähentää paskomisen ihannuutta. Itsehän pyyhin silkkilappuihin.
Juujuu, tuo oli tuollaista vittuilevaa läppää vaanHelpointa on kirjottaa netissä sen olevan helppoa. ;) Ja eiköhän jalat saa tarpeeks volyymia kun nyt on alkanut painonnostoliikkeitä vielä tekemään.
En tiedä mitä tarkoitat muilla lihaksilla mutta hauista kerkeää aina veivaamaan ainakin pari sarjaa.
Silti se on mun mielestä niin, että voimatreenit jaloille on helpompia ku volyymitreenit. Molempia oon harrastanu ku mulla on murrosiästä aikuisuuteen hieman pn-taustaa, ja nyt myöhemmin tämmöstä bodailua. En mitenkään siis väheksy sun treenejä, mutta kunhan vain totean.Ruoho leikattu (en todellakaan aio haravoida), sauna lämpiämässä ja mojitolonkero viilentymässä, pitkä viikonloppu edessä. Ah, ihanuutta!![]()
Määkin oon joskus juonu Olvin mojitoa, mutta tämä onkin A.Le Coqin. Aika hyvää tämäkin.Mä maistoin tota kans kerran sukulaisissa. Ihan hyvänmakuista oli.

Tule kattoo sitä... www.mtr.fi ;)
Tule kattoo sitä... www.mtr.fi ;)