Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omalla kokemuspohjalla voin vaan suositella purentakiskoa. Paransi unen laatua merkittävästi. Nykyään en edes käytä joka yö ja silti ei ole leuat kipeenä tai hampaat jauhona.Pitäis purentakiskot hommata, narskutan niin pirusti.. Viimeksi vihjailivat että 300e maksaa plus röntgenit sun muut. Eihän se mutta aina keksii parempaa käyttöä tuollekin rahalle.
^Taitaa olla aikalailla tän kesän kesähittejä, kun soi radiossa useasti. Jää soimaan muutaman kerran jälkeen päässä.
Sulla on Sanze harvinaisen huono musiikkimaku :D
Omalla kokemuspohjalla voin vaan suositella purentakiskoa. Paransi unen laatua merkittävästi. Nykyään en edes käytä joka yö ja silti ei ole leuat kipeenä tai hampaat jauhona.
Eipä tarvi leikata ruohoa, kun ei leikkuri lähe käyntiin. :dance:
Mä oon kerran parkkipaikalla yllättäny pari mopojätkää ruuvaamasta venttiilinhattuja irti mun autosta.. Kiire niillekkin tuli, kun huus keuhkojensa pohjasta kaikkea mahdollista törkeää ja otti muutaman juoksuaskeleen :D BBS-venttiilinhatut on näköjään haluttua kamaa.Bustasin jotkut rikkomasta mun toimimatonta skootteria :D Olisitte nähny miten nopeesti lähtivät juoksemaan pikkupojat, kun hihat käärittynä yllätin ne :D
Tupakkalakkoa 48h takana! En tiiä olikoha oikeesti helpompi hengittää tänää kyykätessä vai oliko se vaa mun korvien välissä :D

Kyllähän parannusta kehon toimintaan tulee jo minuuttien-tuntien jälkeen lopettamisesta, niin mikseipä kahdessa päivässä näy jo edistystä.
:D
Mä huomasin hapen kulkevan paremmin noin viikon päästä, samoihin aikoihin alko haju- ja makuaisti palaamaan normaaliks. Nykyään tulee vapoteltua, välissä ehdin käyttää nuuskaaki. Vapo se on vaan parasta, kissakin tykkää jahdata höyryrinkuloita ympäri huonetta :DTupakkalakkoa 48h takana! En tiiä olikoha oikeesti helpompi hengittää tänää kyykätessä vai oliko se vaa mun korvien välissä :D
E: Pahoitteluni, 72H piti sanoa
Mä huomasin hapen kulkevan paremmin noin viikon päästä, samoihin aikoihin alko haju- ja makuaisti palaamaan normaaliks. Nykyään tulee vapoteltua, välissä ehdin käyttää nuuskaaki. Vapo se on vaan parasta, kissakin tykkää jahdata höyryrinkuloita ympäri huonetta :D
Pää vaihto väriä mustasta kirkkaan punasee ;)