Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäis purentakiskot hommata, narskutan niin pirusti.. Viimeksi vihjailivat että 300e maksaa plus röntgenit sun muut. Eihän se mutta aina keksii parempaa käyttöä tuollekin rahalle.
Omalla kokemuspohjalla voin vaan suositella purentakiskoa. Paransi unen laatua merkittävästi. Nykyään en edes käytä joka yö ja silti ei ole leuat kipeenä tai hampaat jauhona.

Omalla kokemuspohjalla voin vaan suositella purentakiskoa. Paransi unen laatua merkittävästi. Nykyään en edes käytä joka yö ja silti ei ole leuat kipeenä tai hampaat jauhona.

Ok mulla kyllä hyvät unet mutta hammaslääkäri viimeks vähän sano noista hampaista. Joko ne menee nostelussa tai sitten narskutan. Vaimo sanoo että narskutan kuin viimeistä päivää. Kipeenä ei oo mikään.

Siltikin tiedän että varmasti jotain apua tosta olisi. Täytyy pistää hankintaan, vaivahan siinä myös on kun pitää kuvissa käydä sun muuta.

Bustasin jotkut rikkomasta mun toimimatonta skootteria :D Olisitte nähny miten nopeesti lähtivät juoksemaan pikkupojat, kun hihat käärittynä yllätin ne :D

Bustasin jotkut rikkomasta mun toimimatonta skootteria :D Olisitte nähny miten nopeesti lähtivät juoksemaan pikkupojat, kun hihat käärittynä yllätin ne :D
Mä oon kerran parkkipaikalla yllättäny pari mopojätkää ruuvaamasta venttiilinhattuja irti mun autosta.. Kiire niillekkin tuli, kun huus keuhkojensa pohjasta kaikkea mahdollista törkeää ja otti muutaman juoksuaskeleen :D BBS-venttiilinhatut on näköjään haluttua kamaa.

Tupakkalakkoa 48h takana! En tiiä olikoha oikeesti helpompi hengittää tänää kyykätessä vai oliko se vaa mun korvien välissä :D

E: Pahoitteluni, 72H piti sanoa

Tupakkalakkoa 48h takana! En tiiä olikoha oikeesti helpompi hengittää tänää kyykätessä vai oliko se vaa mun korvien välissä :D

Kyllähän parannusta kehon toimintaan tulee jo minuuttien-tuntien jälkeen lopettamisesta, niin mikseipä kahdessa päivässä näy jo edistystä. :)

:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllähän parannusta kehon toimintaan tulee jo minuuttien-tuntien jälkeen lopettamisesta, niin mikseipä kahdessa päivässä näy jo edistystä. :)

:D

Ei helvetti mikä video :D Pysyn silti alkuperäsessä kun siinä on parempi nainen

E: Pahoitteluni, 72H piti sanoa
Mä huomasin hapen kulkevan paremmin noin viikon päästä, samoihin aikoihin alko haju- ja makuaisti palaamaan normaaliks. Nykyään tulee vapoteltua, välissä ehdin käyttää nuuskaaki. Vapo se on vaan parasta, kissakin tykkää jahdata höyryrinkuloita ympäri huonetta :D

Mä huomasin hapen kulkevan paremmin noin viikon päästä, samoihin aikoihin alko haju- ja makuaisti palaamaan normaaliks. Nykyään tulee vapoteltua, välissä ehdin käyttää nuuskaaki. Vapo se on vaan parasta, kissakin tykkää jahdata höyryrinkuloita ympäri huonetta :D

Hauskint täsä o se ku tekis mieli polttaa mut toisaalt ei :D Se itte polttaminen oli jotenkute nii hauskaa, mut kyl sitä sit 10v pääst kiittää. Nuuskaa käytin pari vuotta, mutta hyi :D Ja vapotteluu en jaksa et lopetetaa nyt kerral kaikki :D

pahaaki pahempi..

Pää vaihto väriä mustasta kirkkaan punasee ;)

Haa! Mulla on just värinpoistoa päässä.. Pistän harmaaksi letin. Ja mulla on aika härö parta. Pahapaha..

EDIT: Ja teen värinpoiston huomenna uudestaan jos epäilen ettei harmaa väri tartu. On semmosta liki maalia toi kama.. Jossei nyt tuu harmaaksi niin ei koskaan.

Back
Ylös Bottom