Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilman Denzel Washingtonia tuokin olisi laatuleffa.ääh.. Pitääpä muistaa huomenna viedä puku pesulaan, jos sellaisen täältä jostain löydän.
The Book of Eli tuli kateltua eikä väsytä vieläkään yhtään.. Olis taas tarvetta nuijanukutukselle![]()
Ilman Denzel Washingtonia tuokin olisi laatuleffa.
Taas vuosi lähempänä eläkettä :(

Siis ironisesti vai ihan kirjaimellisesti aivohalvauksen?
Luin tota seksipuolta. Arvaa.
Luin tota seksipuolta. Arvaa.
No sinulla on ollut siellä paljon hyvän oloisia treenejä (mut kuitenki tarpeeks vaihtelevia) ja teet about samoilla painoilla kuin mä eli siitä on helppo lähteä skaalaamaan itselle sopivaks niistäLaita vaik privaa tai jotain, kyl mä voin noita selittää. Pitääks olla imarreltu kun oot mun päivyriä kattellu? :D Ja jos pääsen sinne pk-seudulle asumaan ni mä voin tulla henkkoht näyttään!![]()

No sinulla on ollut siellä paljon hyvän oloisia treenejä (mut kuitenki tarpeeks vaihtelevia) ja teet about samoilla painoilla kuin mä eli siitä on helppo lähteä skaalaamaan itselle sopivaks niistä
Eilen mä koin isoja järkytyksiä salilla, kun yritin punnertaa täysin oikealla tekniikalla. Miten huonossa kunnossa pieni ihminen voi ollakaan... Aikasemmin toisen lajin kimppatreeneissä on huidottu punnerrukset sinnepäin ja mahdollisimman nopeesti niin kyllähän niitä veivaa sillee helposti semmoset parikymmentä, mutta mikä kuolema se onkaan kun yrittää tehdä prikulleen oikein...