Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Asun tässä matkan varrella. Ota mut kyytiin nii lähetään het! Kidnappaa sää ne nätit tytöt, mää otan ne nätit pojat. :D

Kukapa ei asuis. Hehehe. :rolleyes: Mutta se on diili! Paikanpäällä katotaan kuka kerkiää isoimpaan puuhun eka.

Olenko outo koska nautin kyykkäämisestä?

Hehehe, niinhä me kaikki.

Paikanpäällä katotaan kuka kerkiää isoimpaan puuhun eka.

Minä en varmaan pääse edes siihen matalimpaan puuhun.. Lasten ratakin todennäköisesti liian vaativa minun mahalleni:jahas:

Saakohan siellä kaljaa, voin toki katsella alhaalta päin niitä Poron kauniita naisia:D

Perus. Huomiseksi leikkaus, ja tänään on silti menoa noin klo 24 asti. Noh, operaatiossa nukutetaan, niin pääsee siellä sitten pötköttelemään :D

Perus. Huomiseksi leikkaus, ja tänään on silti menoa noin klo 24 asti. Noh, operaatiossa nukutetaan, niin pääsee siellä sitten pötköttelemään :D

Penispidennys? Elä myönnä, niin tiedän. :D

Ja mun pitäisi ilmeisesti leipoa jotain... :jahas: Sain valitukset varastomiehiltä kun en ole vähään aikaan kahvitellut sillä osastolla (tuonut mitään hyvää syötävää miehille). Koko illan ovat vonganneet kakkua, ihan selkeästi kollega on hemmotellut pojat pilalle ties millä pullilla ja herkuilla. :rolleyes: Ja kaikenlisäksi tietävät että olen surkea leipomaan, mutta kaupankin herkut kuulema kelpaisi.

Ja mun pitäisi ilmeisesti leipoa jotain... :jahas: Sain valitukset varastomiehiltä kun en ole vähään aikaan kahvitellut sillä osastolla (tuonut mitään hyvää syötävää miehille). Koko illan ovat vonganneet kakkua, ihan selkeästi kollega on hemmotellut pojat pilalle ties millä pullilla ja herkuilla. :rolleyes: Ja kaikenlisäksi tietävät että olen surkea leipomaan, mutta kaupankin herkut kuulema kelpaisi.

Vie niille yksi donitsi.

Helvetti, tulin jo yhdestä ihan täyteen :D Kolme olisi vielä. Ei olisi pitänyt vetää niitä irtokarkkeja.

Ahneella on paskainen loppu!

Huomenna vapaapäivä! :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tylsää. Huomenna varmaan duunissa todella tylsää näillä näkymin. Mitähän sielä keksis väsäilemistä..

Back
Ylös Bottom