Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Grandie vaihtanu oman kuvan avatariks?
Asun tässä matkan varrella. Ota mut kyytiin nii lähetään het! Kidnappaa sää ne nätit tytöt, mää otan ne nätit pojat. :D
Mutta se on diili! Paikanpäällä katotaan kuka kerkiää isoimpaan puuhun eka.Olenko outo koska nautin kyykkäämisestä?
Paikanpäällä katotaan kuka kerkiää isoimpaan puuhun eka.
Teeppä googlen kuvahaku tuolla avatarilla :D
:itku:
Mun netti oli poikki puoli tuntia, kun tulin töistä. Meinasin jo vetää ranteet auki, mutta onneksi se rupes toimimaan.
Perus. Huomiseksi leikkaus, ja tänään on silti menoa noin klo 24 asti. Noh, operaatiossa nukutetaan, niin pääsee siellä sitten pötköttelemään :D
Penispidennys? Elä myönnä, niin tiedän. :D
Älä itke kojootti!
En niin, rupean tekemään hamppareita, hohohoo!
Älä laita sipulia, ettei vaan itkettäisi lisää.
Ja kaikenlisäksi tietävät että olen surkea leipomaan, mutta kaupankin herkut kuulema kelpaisi.Ja mun pitäisi ilmeisesti leipoa jotain... :jahas: Sain valitukset varastomiehiltä kun en ole vähään aikaan kahvitellut sillä osastolla (tuonut mitään hyvää syötävää miehille). Koko illan ovat vonganneet kakkua, ihan selkeästi kollega on hemmotellut pojat pilalle ties millä pullilla ja herkuilla.Ja kaikenlisäksi tietävät että olen surkea leipomaan, mutta kaupankin herkut kuulema kelpaisi.
Jep, huono!
Lyhennys. Se alkaa ärtymään tosta reiden ympärille kiertämisestä.
Helvetti, tulin jo yhdestä ihan täyteen :D Kolme olisi vielä. Ei olisi pitänyt vetää niitä irtokarkkeja.
Ahneella on paskainen loppu!