Mikä mela? Unohdin jo tykkänään. Ei tainnut olla kovin eeppinen.![]()
:itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä mela? Unohdin jo tykkänään. Ei tainnut olla kovin eeppinen.![]()
Mä luulen, että sun uhmaikäs alko ku liityit pakkikselle... mutta voin toki olla väärässäkin :D
Mun pitänee tarkistaa tää joltain kuka on tuntenut minut ennen pakkikseen liittymistä. Samalla voin kysyä olenko minä muuttunut millään muulla tavoin liittymisen jälkeen:D
Mun pitänee tarkistaa tää joltain kuka on tuntenut minut ennen pakkikseen liittymistä. Samalla voin kysyä olenko minä muuttunut millään muulla tavoin liittymisen jälkeen:D

Sarjassamme testattuja lajeja: musta ei ole Tarzaniksi. En onneks sentäs joutunut pelastettavaks Janekskaan. :D Käytiin siskontytön kanssa Turun Flowparkissa: http://www.flowpark.fi/. Mentiin "helppoja" ratoja. Syke laukkas aika lujalla siel yläilmoissa tasapainoillessa. :lol2: Jouduin pariin kertaan kysyyn neuvoa samaa rataa kiertäviltä lapsilta.![]()
Tännekin on avattu, pitäisikö käydä itsekin testaamassa, kunhan kelit sallii.
Mistä johtuu, aina kun herään päikkäreiltä tekee ihan sairaasti mieli jotain makeaa.. Prkl.. :D
Sarjassamme testattuja lajeja: musta ei ole Tarzaniksi. En onneks sentäs joutunut pelastettavaks Janekskaan. :D Käytiin siskontytön kanssa Turun Flowparkissa: http://www.flowpark.fi/. Mentiin "helppoja" ratoja. Syke laukkas aika lujalla siel yläilmoissa tasapainoillessa. :lol2: Jouduin pariin kertaan kysyyn neuvoa samaa rataa kiertäviltä lapsilta.![]()
TEILLÄKÖ ON TUOMMOSIA?! :itku:
Meillä ei ole ku Santapark ja siellä on vaan ne saatanan tontut.
TEILLÄKÖ ON TUOMMOSIA?! :itku:
Meillä ei ole ku Santapark ja siellä on vaan ne saatanan tontut.
Meillä ei ole sitäkään. :itku: Määkin haluun Tarzaniksi! Olisiko tämä muka tarpeeks hyvä syy eksyä Turkuun? Pelottavaa...
Kyllä, meil on tällaisia. Muuta pois sieltä napapiiriltä ja tuu Turkuun. :D
Asun tässä matkan varrella. Ota mut kyytiin nii lähetään het! Kidnappaa sää ne nätit tytöt, mää otan ne nätit pojat. :DEn tiiä missä korvessa sie Shayn asut, mutta nyt lähetään hitto Turkuun! Jään asumaan tonne radalle. Kidnappaan nättejä tyttöjä jonnekkin puunlatvaan.
Grandie vaihtanu oman kuvan avatariks?
Mulla sama homma ihan kohta! Tai muutamia yksittäisiä kevyehköjä treenejä on tullut tehtyä, mutta tänään sain viimein luvan palata taas normaaliin treenaamiseen ilman että tarvii säästellä jalkaa. Epämääräistä räpiköintiä ollut viimeset 3kk tuon jalan takia. Tänään sit juostaan, huomenna salille. Kun vaan malttais taas aloittaa tarpeeksi iisisti...Ensimmäiset treenit takana 2kk totaalilevon jälkeen ja nyt helvetin hyvä fiilis!![]()