Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin taas hölmöä unta. Olin Sanzen luona sängyssä alasti ja hän kertoi minun olevan pettymys livenä, koska näytän kuvissa isommalta kuin oikeasti olen. Kaiken tämän lisäksi sängyssä oli toinenkin mies, sellainen kikkarapäinen ja risupartainen tosikynis. Nyt tarvittaisiin kipeästi petiten unientulkintasivustoa.

Mun pitäisi tehdä perushuolto siskon uuteen autoon, kaikkea mäkin aina lupaan...Ja ai niin, Ephe. En oo ikinä vaihtanu jakopäänhihnaa. Vaihtaisin kyllä mielelläni jos joku opettais.
Mun pitäisi tehdä perushuolto siskon uuteen autoon, kaikkea mäkin aina lupaan...

Mun pitäisi tehdä perushuolto siskon uuteen autoon, kaikkea mäkin aina lupaan...
Mulle aina ihmiset lupaa et ne opettaa mulle kaikenlaista auton huoltamiseen liittyviä asioita, mut never happens, perkele. Vaihtaisin ihan mielellään öljyt ja tekisin pikkurempat ite. Nyt pitäis liimata tuulilasi uusiksi. Missähän hinnoissa noi liimaukset pyörii? Ois yhtään ylimäärästä pistää nyt mihinkää ku reissuunki lähös.
Uus tuulilasi volvoon 400e muistaakseni. En tiedä jos ottais jotain pilkingtonia?
Mun elämä on tylsää. Facebook, pakkotoisto, sali, ruoka, lapsen harrastukset, telkkari, joskus harvoin köyrin..
Pitäs hankkia jotain uutta, vaikka bocciaa rupeis pelaamaan.

Perusarkee, parhautta
Sanoo Kaira, joka jää ihan justkohtapian lomalle ja lähtee kolmeks viikkoo matkalle :D
Mulle aina ihmiset lupaa et ne opettaa mulle kaikenlaista auton huoltamiseen liittyviä asioita, mut never happens, perkele. Vaihtaisin ihan mielellään öljyt ja tekisin pikkurempat ite. Nyt pitäis liimata tuulilasi uusiksi. Missähän hinnoissa noi liimaukset pyörii? Ois yhtään ylimäärästä pistää nyt mihinkää ku reissuunki lähös.

Sut pitäis tunkea samaan paikkaan mun veljen kanssa. Se vois opettaa sua korjaamaan vähän kaikkea ja sä voisit opettaa sen ampumaan vielä paremmin![]()