Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen jäi salitreenit hieman kesken, niin jospa iltaisen hiilaritankkauksen johdosta tänään niistä tulisi vielä jotain. Eli rintaa ja jalkoja treenamaan.

Näin taas hölmöä unta. Olin Sanzen luona sängyssä alasti ja hän kertoi minun olevan pettymys livenä, koska näytän kuvissa isommalta kuin oikeasti olen. Kaiken tämän lisäksi sängyssä oli toinenkin mies, sellainen kikkarapäinen ja risupartainen tosikynis. Nyt tarvittaisiin kipeästi petiten unientulkintasivustoa.

Voi persereikä mikä väsymys. Ihan uskomaton. Ei helvetti ennen 12:00 ei pitäis ihmisen joutua heräämään.

Aurinko paistaa, keli on lämmin. Sää on kaikinpuolin mahtava, mutta ei, meikämanne se lähtee duuniin ja pääsen vasta 18.00. Perkeleen perkele.

Hyi mikä ruma läski kävi äsken vilkuilemas vanteita. Keskeytti mun kahvin juonnin prhn. Olis saanu pysyy sateessa vaa ku ei meinannu ees ovesta mahtuu sisää.

Pirulainen kun meinaa nää aamut olla taas vaikeita. Heräilen tossa joskus kuuden-seitsemän välillä ihmettelemään elämää ja virkistyn, mutten nouse ylös vaan haluan nukkua kellonsoittoon asti - VIRHE. Kellon soidessa väsymys on sitä luokkaa, että haaveilee vaan pää tyynyjen seassa, vetää peittoa tiukemmin ympärille ja ajattelee, että "vielä ihan vaan vaikka puol tuntia".

Ja ai niin, Ephe. En oo ikinä vaihtanu jakopäänhihnaa. Vaihtaisin kyllä mielelläni jos joku opettais.

Näin taas hölmöä unta. Olin Sanzen luona sängyssä alasti ja hän kertoi minun olevan pettymys livenä, koska näytän kuvissa isommalta kuin oikeasti olen. Kaiken tämän lisäksi sängyssä oli toinenkin mies, sellainen kikkarapäinen ja risupartainen tosikynis. Nyt tarvittaisiin kipeästi petiten unientulkintasivustoa.

HAHA :D Välillä näinkin päin! Olikoha se toinen sitte Pernod? :rolleyes:

Mun pitäisi tehdä perushuolto siskon uuteen autoon, kaikkea mäkin aina lupaan...

Ota kuvia, kun olet öljyssä :)

Mun pitäisi tehdä perushuolto siskon uuteen autoon, kaikkea mäkin aina lupaan...

Mulle aina ihmiset lupaa et ne opettaa mulle kaikenlaista auton huoltamiseen liittyviä asioita, mut never happens, perkele. Vaihtaisin ihan mielellään öljyt ja tekisin pikkurempat ite. Nyt pitäis liimata tuulilasi uusiksi. Missähän hinnoissa noi liimaukset pyörii? Ois yhtään ylimäärästä pistää nyt mihinkää ku reissuunki lähös.

Mulle aina ihmiset lupaa et ne opettaa mulle kaikenlaista auton huoltamiseen liittyviä asioita, mut never happens, perkele. Vaihtaisin ihan mielellään öljyt ja tekisin pikkurempat ite. Nyt pitäis liimata tuulilasi uusiksi. Missähän hinnoissa noi liimaukset pyörii? Ois yhtään ylimäärästä pistää nyt mihinkää ku reissuunki lähös.

Uus tuulilasi volvoon 400e muistaakseni. En tiedä jos ottais jotain pilkingtonia?

Mun elämä on tylsää. Facebook, pakkotoisto, sali, ruoka, lapsen harrastukset, telkkari, joskus harvoin köyrin..

Pitäs hankkia jotain uutta, vaikka bocciaa rupeis pelaamaan.

Mun elämä on tylsää. Facebook, pakkotoisto, sali, ruoka, lapsen harrastukset, telkkari, joskus harvoin köyrin..

Pitäs hankkia jotain uutta, vaikka bocciaa rupeis pelaamaan.

Perusarkee, parhautta :)
Sanoo Kaira, joka jää ihan justkohtapian lomalle ja lähtee kolmeks viikkoo matkalle :D

Perusarkee, parhautta :)
Sanoo Kaira, joka jää ihan justkohtapian lomalle ja lähtee kolmeks viikkoo matkalle :D

No se on kyllä. Just olin turkey:ssä. Paska paikka, jenkit paree.

Sut pitäis tunkea samaan paikkaan mun veljen kanssa. Se vois opettaa sua korjaamaan vähän kaikkea ja sä voisit opettaa sen ampumaan vielä paremmin :)

Back
Ylös Bottom