Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvvee iltaa naisherrat! Toivotetaan yö tervetulleeksi vanhalla Metallican klassikolla albumilta ...And Justice for All.
[video=youtube_share;k7_hwgD1ugg]http://youtu.be/k7_hwgD1ugg[/video]

Hyvvee iltaa naisherrat! Toivotetaan yö tervetulleeksi vanhalla Metallican klassikolla albumilta ...And Justice for All.

Pyr0! Ei oo justice for all jos sie otat 25 kilosta suurimman osan ja mulle jää vain 500 g. Vaadin tasaväkisempää patukkajakoa. :whip:

Pyr0! Ei oo justice for all jos sie otat 25 kilosta suurimman osan ja mulle jää vain 500 g. Vaadin tasaväkisempää patukkajakoa. :whip:

No myönnän, että olin hieman itsekäs. Miten ois 5,3kg sulle ja 10,8kg mulle. Loput jaetaan fifty-sixty?

Mikä on naisherra? Voisko saada oikein kuvan?

Oisko se tämmönen? Ei tosin kovin herrasmiesmäistä olla alasti kuvassa.
sundsten-manwoman.webp

No myönnän, että olin hieman itsekäs. Miten ois 5,3kg sulle ja 10,8kg mulle. Loput jaetaan fifty-sixty?

Oisko se tämmönen? Ei tosin kovin herrasmiesmäistä olla alasti kuvassa.

Ei kyllä vieläkään kuulosta hyvältä mun makuun toi jako, hmph. No nopeampi kisu patukan nappaa vai miten se oli.

Naisherrasta tuli mieleen tälläinen:

Liitteet

• Marlene-Dietrich.webp
    Marlene-Dietrich.webp
    15 KB · Katsottu: 77
  • ah66-67-n76-defile-beaubourg.webp
    ah66-67-n76-defile-beaubourg.webp
    54,2 KB · Katsottu: 79
Niinkin yksinkertainen kuin manwoman. Tosin en mie tiiä löydätkö sie tolla mitään muuta matskuu. :D
Taidanpa jättää kokeilematta, mun tuurilla sieltä tulis hyvinkin arveluttavaa kuvankaltaista materiaalia ruudun kautta verkkokalvoilleni, josta nerokkaat aivoni sen tulkitsevat kuviksi.

Ei kyllä vieläkään kuulosta hyvältä mun makuun toi jako, hmph. No nopeampi kisu patukan nappaa vai miten se oli.

Naisherrasta tuli mieleen tälläinen:

On sulla kyllä pieni etulyöntiasema. Ota sie 20kg ja mie 5kg. Olen pienimasuinen mies. Mahalaukultani siis...

Tuo on kyllä lähempänä naisherraa joo. Daiina 2 Pyr0 0.

Vee-ille: Elä sie ole ilikiä. Pohojonen tarvii patukoita! :D

On sulla kyllä pieni etulyöntiasema. Ota sie 20kg ja mie 5kg. Olen pienimasuinen mies. Mahalaukultani siis...

Tuo on kyllä lähempänä naisherraa joo. Daiina 2 Pyr0 0.

Now we are talking! :) Mun mahaan kyllä mahtuu patukoita. Voisin melkein epic melan... eiku siis epic mealin mätötä niillä. :lol2:

Hetkinen, mun patukoitako täällä jo jaellaan? :D Vittuillessani vien ne kaikki Ephelle niin jäätte molemmat ilman.

Nouuu!

Vee-ille: Elä sie ole ilikiä. Pohojonen tarvii patukoita! :D

Patukkapula iskenyt. Sillä aikaa vedetään rahkaa ja kanaa.

Kyllä minä sinulle epic melan näytän!

Hihi, tää onki näitä vanhoja Pakkis-IRC-läppiä. :inside: :lol2:

Et uskalla kuitenkaan!

teude pitää nyt ne melat piilossa ettei emäntä suutu.

Ai helvetti kun meinasin kuolla nauruun kun luin pitkästä aikaa Seksiväline-threadin kultaisia aikoja :lol2: :lol2: if you know what I mean... :D

Back
Ylös Bottom