Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvvee iltaa naisherrat! Toivotetaan yö tervetulleeksi vanhalla Metallican klassikolla albumilta ...And Justice for All.
Pyr0! Ei oo justice for all jos sie otat 25 kilosta suurimman osan ja mulle jää vain 500 g. Vaadin tasaväkisempää patukkajakoa. :whip:
Mikä on naisherra? Voisko saada oikein kuvan?

Millä hakusanalla moinen kuva löyty? :D
No myönnän, että olin hieman itsekäs. Miten ois 5,3kg sulle ja 10,8kg mulle. Loput jaetaan fifty-sixty?
Oisko se tämmönen? Ei tosin kovin herrasmiesmäistä olla alasti kuvassa.
Taidanpa jättää kokeilematta, mun tuurilla sieltä tulis hyvinkin arveluttavaa kuvankaltaista materiaalia ruudun kautta verkkokalvoilleni, josta nerokkaat aivoni sen tulkitsevat kuviksi.Niinkin yksinkertainen kuin manwoman. Tosin en mie tiiä löydätkö sie tolla mitään muuta matskuu. :D
Ei kyllä vieläkään kuulosta hyvältä mun makuun toi jako, hmph. No nopeampi kisu patukan nappaa vai miten se oli.
Naisherrasta tuli mieleen tälläinen:
On sulla kyllä pieni etulyöntiasema. Ota sie 20kg ja mie 5kg. Olen pienimasuinen mies. Mahalaukultani siis...
Tuo on kyllä lähempänä naisherraa joo. Daiina 2 Pyr0 0.
Mun mahaan kyllä mahtuu patukoita. Voisin melkein epic melan... eiku siis epic mealin mätötä niillä. :lol2:Hetkinen, mun patukoitako täällä jo jaellaan? :D Vittuillessani vien ne kaikki Ephelle niin jäätte molemmat ilman.
Vee-ille: Elä sie ole ilikiä. Pohojonen tarvii patukoita! :D
Now we are talking!Mun mahaan kyllä mahtuu patukoita. Voisin melkein epic melan... eiku siis epic mealin mätötä niillä. :lol2:
Kyllä minä sinulle epic melan näytän!