Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maanantai meni jo? Mä vasta alan tajuamaan mitä päivää eletään..

Jos näet sitä vielä, niin kerro et mut löytää täältä :rock:

Miten mä en jotenkin yhtään yllättynyt? :D

No siis sinä iltana oltiin tutustuttu ja pari tuntia juteltu baarissa. Tarkoitin randomilla sitä, ettei se ollut kukaan täysin tuntematon joka ehdottelisi samaa Grandie-paralle joka on erehtynyt pk-seudulla baariin :)

Minulle parin tunnin tuttavuus = tuntematon. :D

Tiistait on kyllä pahimpia. Maanantai menee vielä viikonlopun jälkimainingeissa, mutta tiistai on karua arkea ja viikonloppu on vielä niin kaukana.

Oletteko muuten koskaan tulleet ajatelleeksi, miten olisi mukavaa jos olisi kohtuullisen rajaton määrä rahaa käytettävissänne?

Oletteko muuten koskaan tulleet ajatelleeksi, miten olisi mukavaa jos olisi kohtuullisen rajaton määrä rahaa käytettävissänne?

Aina ennen lottoarvontaa..

Tiistait on kyllä pahimpia. Maanantai menee vielä viikonlopun jälkimainingeissa, mutta tiistai on karua arkea ja viikonloppu on vielä niin kaukana.
tiistaina voi palautua kovasta maanantairessistä

No justii tänää haaveillu maserateista ja tvr sagariksesta ja sellasista huomaamattomista autoista joilla kurvailla satamaa kahville. Inspiroituneena siitä ku noi tuol suunnittelee jotain uusia jenkkimuskelin ostoja vaikka samalla rahalla sais jotain paljon eksoottisempaa :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kai se on pakko lähtee salille jalkoja jumppaan. Tän kun kuuntelee eka pariin kertaan :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No justii tänää haaveillu maserateista ja tvr sagariksesta ja sellasista huomaamattomista autoista joilla kurvailla satamaa kahville. Inspiroituneena siitä ku noi tuol suunnittelee jotain uusia jenkkimuskelin ostoja vaikka samalla rahalla sais jotain paljon eksoottisempaa :kuola:

Juu toki pitäis olla kaahailukiesi erikseen, mut ite tässä haaveilen jostain 10 000e autohifi-budjetista. Siihen hommaan riittäis joku n. 5000e auto ihan mainiosti :D

Multa on kerran kysytty, että haluanko juoda tyypin verta. Toivottavasti nämä kyyhkyläiset ovat jossain elämän käänteessä kohdanneet.

Haluaisin tavata kerran elämässäni todellisen perverssin. Ei mitää verijuttuja mutta jotain ihan muuta.
En tekis sen kans mitää, kattoisin miten sekopää se on.

Olen ilmeisesti hukannut aivot johonkin loman aikana, taas ihme sähläämistä työt. :face: Onnistuin jopa saamaan aikaan pikkuisen tulipalon ja melkein poltin kengänpohjat siinä samalla, fiksua! Ainakin muilla oli hauskaa... Ja ihan älytön hinku päästä treeneihin, mutta sitä iloa joutuu odottamaan torstai aamuun asti.

normal_1008000309.webp

Tänään kuulin vielä lohduttavasti "Elokuussa on sitten paremmat säät". Muuten hyvä, mutta kuulin jo kesäkuussa, että "heinäkuussa on paremmat säät", eikä näkynyt.

Ensimmäinen päivä Leader Snack Factoryn leivissä takanapäin. Jos jatkossa löytyy sormia, kynsiä, nuuskabiittejä tai kortsuja patukoista niin syyttäkää mua. Tää on myös viimenen viikko ku treenaan omilla metodeilla, ens maanantaina pyörähtää käyntiin Supermassan treenit ja ruokavalio-hommelit :) Voi helevetti että sitä on pieni ihminen innoissaan.

Vittu, en löytäny Commando blue raytä anttilasta, prismasta, enkä city marketista. Vittu miten huonot valikoimat on jos tuommoista helmeä ei löydy elokuvahyllystä! Noh onneksi discshoppiin voi aina luottaa.

Ensimmäinen päivä Leader Snack Factoryn leivissä takanapäin. Jos jatkossa löytyy sormia, kynsiä, nuuskabiittejä tai kortsuja patukoista niin syyttäkää mua. Tää on myös viimenen viikko ku treenaan omilla metodeilla, ens maanantaina pyörähtää käyntiin Supermassan treenit ja ruokavalio-hommelit :) Voi helevetti että sitä on pieni ihminen innoissaan.

Ne patukat on mun suosikkeja! Parasta ois tehdä hyviä, että ostan niitä jatkossakin. :thumbs:

Back
Ylös Bottom