Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta vaan. Töissä, eikä täällä ole mitään tekemistä. Ei ehkä koko viikolla. Blööh...

Jos kehtais ni vois mennä johki piiloon pötköttää ja kuuntelee musiikkia, kun ei oo ees oikeen pomoja koko viikolla paikalla, mut ei viitti.. Josko sieltä tulis peltejä ni pääsis hitsailee edes. Ei oo mitään omia hommiakaan mitä tekis.

Huomenta! Uusi viikko ja uudet kujeet. Tuli herättyä harvinaisen pirteänä. :dance2: Aamuteetä nassuun ja menoksi.

Hyvää työ- ja/tai lomapäivää kaikille! Toivottavasti säät suosii molempia. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pari kituvaa viikkoa ja lomat + olympialaiset alkaa. Luvassa rankkaa penkkiurheilua.

Aaaaahhh, torstaina alkaa loma. Mä niiiiin nautin näistä vesisateista, mä oikeesti nautin, mä nauroin aamulla ääneen ku kuulin avoimesta ikkunasta sateen äänen. Ens viikon maanantaista lähtien mulle on ihan sama vaikka tääl satais ämmiä äkeet seläs, koska mä oon lämpimäs! Booyakasha!

Saa nähä miten akku riittää Lumiassa kahdeksan tuntisen netin pläräämistä.

Parhaat tarinat kuulee kyllä vanhoilta duunariäijiltä röökipöydän ääressä :lol2:

Back
Ylös Bottom