Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hohhoijaa. Pitäisköhän sitä sadepäivän kunniaks käydä tänään vetämässä treenit kun lähes 2kk totaalilepoa takana?

Loma loppui ja nyt ollaan takasin toimistolla ihmettelemässä, onneksi ei ainakaan kelien puolesta vituta olla duunissa. Unet jäi kyllä vähiksi viime yönä ja täällä aloittanut mun poissaollessa harjoittelijanuorukainen, joka heti kärkkyi hommia multa. Saas nähä miten tän päivän tässä jaksaa, kun pitäisi vielä duunin jälkeen mennä seuraamaan frendin bändiharkkoja.

Kyllä varmaan uskaltaa, eri asia haluatko. Vantaalta yrittäisin bongata mestan jostain junaradan kupeesta..
Tosin, pääseehän sieltä aina poiskin..

Wow, mikä pulju Helsingissä tarjoaa kämppiä? Ei varmaan kaupunki?
Jos kämppä on semihalpa ni sinne vaan.

Toi on jo toinen asunto mitä meille tarjotaan enkä tiiä et montako voi ampuu alas vielä ennen ku ne luovuttaa meidän kohdalla :D

Tuskin ne kovin helpolla luovuttaa, kerrotte tarkat kriteerit. Semmonen alue olis näppärä missä hyvät yhteydet. Junaradan varsi lienee ookoo.

Heti perään muuttaminen olis kyllä raskasta, jos löytyiskin joku paree. Venatkaa vielä kolmatta?

Wow, mikä pulju Helsingissä tarjoaa kämppiä? Ei varmaan kaupunki?
Jos kämppä on semihalpa ni sinne vaan.

SATO tarjoaa nyt jo toista asuntoa, ei me muualta oo vielä kysytykään. SATOlla asunu ennenki niin päätimme luottaa nytkin. Tossa ois täydellinen pohjaratkaisu kämppisasumisen kannalta, melkoisen halpa vuokra ja linkit lähtee läheltä. Mulla on myös auto, joten pienet välimatkat ei mua kyl haittaa.

Tuskin ne kovin helpolla luovuttaa, kerrotte tarkat kriteerit. Semmonen alue olis näppärä missä hyvät yhteydet. Junaradan varsi lienee ookoo.

No joo, kyl mä niitä kriteereitä kerroin kun viimeks juteltiin perjantaina puhelimes. Nyt pitäis sit keskiviikkoon mennes ilmottaa mitä tehään.

SATO tarjoaa nyt jo toista asuntoa, ei me muualta oo vielä kysytykään. SATOlla asunu ennenki niin päätimme luottaa nytkin. Tossa ois täydellinen pohjaratkaisu kämppisasumisen kannalta, melkoisen halpa vuokra ja linkit lähtee läheltä. Mulla on myös auto, joten pienet välimatkat ei mua kyl haittaa.

No joo, kyl mä niitä kriteereitä kerroin kun viimeks juteltiin perjantaina puhelimes. Nyt pitäis sit keskiviikkoon mennes ilmottaa mitä tehään.

No nih jos auto niin sittenhän pääsee näppärästi. Ei se hakunila nyt NIIN paha ole..

Kaupungin sisäisessä palvelualuevertailussa Hakunilan alue erottuu muista alueista muun muassa seuraavilla kriteereillä:

vuokra-asuntojen määrä suhteessa koko asuntokantaan on kaupungin suurin,
ulkomaalaistaustaisia henkilöitä on suhteessa koko asukasmäärään eniten,
koulutustaso on Vantaan alhaisin,
yksinhuoltajaperheiden osuus perheistä on Vantaa korkein,
toimeentulotukiasiakkaiden määrä on suhteellisesti Vantaan korkein
työttömyysaste on Vantaan keskiarvoa korkeampi

Aa, auto. Mutta persjalkasena helsinkiläisenä en tahdo muistaa, että sellainenkin vehjes on olemassa.. Seinäjoella asuessa piti omistaa auto, p.kaupunkiseudulla ei pitäisi tarvita (paitsi jos on sadan lapsen perhe)..

Hmm, huomaatko puhuvasi kämpän puolesta? Ehkä olet sittenkin antamassa Hakunilalle mahdollisuuden?

No nih jos auto niin sittenhän pääsee näppärästi. Ei se hakunila nyt NIIN paha ole..

Kaupungin sisäisessä palvelualuevertailussa Hakunilan alue erottuu muista alueista muun muassa seuraavilla kriteereillä:

vuokra-asuntojen määrä suhteessa koko asuntokantaan on kaupungin suurin,
ulkomaalaistaustaisia henkilöitä on suhteessa koko asukasmäärään eniten,
koulutustaso on Vantaan alhaisin,
yksinhuoltajaperheiden osuus perheistä on Vantaa korkein,
toimeentulotukiasiakkaiden määrä on suhteellisesti Vantaan korkein
työttömyysaste on Vantaan keskiarvoa korkeampi

Kuulostaa mukavalta... :D

No siis mä olen sellainen, et oon Jyväskylässäkin asunu noissa ns. pahamaineisissa paikoissa ja helposti selvinny hengissä, koskaan ollu mitää ongelmia. Että mä en sinänsä kavahda noita paikkoja joilla on huono maine. Mä vaan haluaisin varmuuden siitä, että saadaan asunto.

Kuulostaa mukavalta... :D

No siis mä olen sellainen, et oon Jyväskylässäkin asunu noissa ns. pahamaineisissa paikoissa ja helposti selvinny hengissä, koskaan ollu mitää ongelmia. Että mä en sinänsä kavahda noita paikkoja joilla on huono maine. Mä vaan haluaisin varmuuden siitä, että saadaan asunto.

Se tunne kun on ase..

Juu ja paikka kuin paikka.

Vaihdoin treenijakoa ja kyllä tuli hyvä. Aamutreenit on parhautta! Kaikille kahvin ystäville, kannattaa kokeilla starbucksin double espresso, joka on semmosessa tölkissä. Se on tästä lähin mun uus buusteri, vähän kallis tosin :nolo:

Ja sit ku joku kysyy mistä tuut ni voit vastata et: Hakiksesta. Ni sehän on kuitenkin vähän sama ku Hakaniemestä... niinku..öö? Kuitenki melkeen sama; Hakunila, Hakaniemi..siis Hakis.

Ei hitto, kukaan ei vieläkään vastaa mulle duunista, rupee flippaa päästä ja alkaa tulee noin huonoo juttuu.

Back
Ylös Bottom