Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt ei kyllä uskalla enää hirveesti revitellä, voi olla että tulee pökäle sohvalle.

Ite oon huomannu että jos piättellee pieruu, nii ne tulle entistä rajumpana pihalle.

Apua! Laitoin vahingossa vielä tuohon päivätopikkiin viestiin :down:

Aamulla on 8 herätys niin luovutan tältä päivältä. Öitä

Ite oon huomannu että jos piättellee pieruu, nii ne tulle entistä rajumpana pihalle.
Sitä ennen saavat mahan niin kipeäksi, että luulee kuoleman olevan tulossa. Mutta ah sitä autuuden tunnetta, kun vihdoin pääsee ilmat pihalle ja kivut kaikkoaa.

Uskaltaisin väittää, että te kaikki muut luovutatte tältä yöltä aiemmin ku mä... Vaikka se naisten hommaa onkin.

Sanze = Birdy Nam Nam

tai sit

T-Birdy Nam Nam

öriöri

vittu miten hieno biisi :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sitä ennen saavat mahan niin kipeäksi, että luulee kuoleman olevan tulossa. Mutta ah sitä autuuden tunnetta, kun vihdoin pääsee ilmat pihalle ja kivut kaikkoaa.

Tuossa on sekin vaara että suoli pahahtaa. Ei kannata piätellä liian pitkään!

Tuo pierun piätteleminen myös nopeuttaa kakan tuloa.

Tuossa on sekin vaara että suoli pahahtaa. Ei kannata piätellä liian pitkään!

Tuo pierun piätteleminen myös nopeuttaa kakan tuloa.
Joskus on vaa pakko pidätellä. Varsinkin näin hienona naisena. Pitkään istuminen autossa on pahinta, mutta joskus välttämätöntä.

Jouduin oikeen pohtimaan, jotta mitenköhän se omalla kohdalla menee. Mun pierut on yleensä etukäteisinfoojia, joiden seurauksena on itse iso herra tulossa. Tyypillisesti alkavat pöristellä tossa alaovella, joten just ja just ehtii kipittää omaan vessaan. Samalla pakko pidätellä, ettei rappukäytävä raikaa ja jää haisemaan, siellä ei ilmanvaihto oikein kulje...

Munkin täytyis mennä unille ku aamulla kuuden jälkeen täytyis herätä. Munkkia ei nyt huvitas nukkuminen olleskaan!

Back
Ylös Bottom