jes ulkona sataa voin hyväl omaltunnol pelaa assassin's creed 2. Mitähän sitä ruoaks tekis ?
Pieniä kiviä ja kukkia tuosta pihalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jes ulkona sataa voin hyväl omaltunnol pelaa assassin's creed 2. Mitähän sitä ruoaks tekis ?
Pieniä kiviä ja kukkia tuosta pihalta.
Siis pekoniakoköhä.
Voisi.
Englantilainen aamiainen olisi tehtävissä.
Kyllä tässä nyt alkaa olemaan kun sai tuon selänkin hierottua auki, kiitos kysymästä.Vähän sua ajattelin kun ton kirjotin :D Joko meidän pikkukettu on oma aurinkoinen murusensa? Mä otin pikku-unet tossa ja nyt on vähä vintti sekasi...

Haha menin stadiin hotelliin yöks ja kun huone, joka oli mulle, oli varattu sain oman sviittihuoneiston. Led tv:t ja saunat ja kaikki. Käy.
Huvittavinta oli, että ne vielä pahotteli siinä respassa että joudun eri huoneeseen, mutta kun menin sinne huoneeseen niin :wtf::wtf::hyvä::hyvä:Olen kokenut tämän saman mukavan yllärin virossa! Ei voinu valittaa ku sai hotellin parhaan ja isoimman huoneen kaikilla herkuilla.
Huvittavinta oli, että ne vielä pahotteli siinä respassa että joudun eri huoneeseen, mutta kun menin sinne huoneeseen niin :wtf::wtf::hyvä::hyvä:
Sama kävi laivalla risteilyllä... oli oikein parketit ja kaikki hytissä.
Aiheeseen liittyen, laivan koirahytti on kuin putka. samanlaiset pestävät patja ja tyhjä huone. Kävin Virosta hakemassa jonkun hylkäämän koiran ja eihän sitä voinut yksin jäättää hyttiin, kun oli niin peloissaan kaikesta. Risteily oli sitten siinä putkassa kököttelyä ja aika ei meinannut millään edetä.
Krapula pahenee vittumaisesti päivänmittaan. Ei saatana, mikä olo tuli, vaikka aamulla oli ihan ok... Huomenna töissä tärisee kuin 15-vuotias alastoman naisen edessä.
Hmm.. oon katsonut viidessä viikossa 6 kautta Housea. Alkaa olemaan melko kyseenalaista toimintaa :/