Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ainii ja ettei ihan offiks mee ni mul on tos kans lasissa ehtaa coca-colaa :)

Off-topic-ketju, voiko täällä sen offiksi mikään mennäkkään? :D

Jepatijee.. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jäätelösooda on kyl ihan törkeen hyvää. :kuola: Miten mä oonkin onnistinut unohtaan tän kesäherkun kokonaan? Mut fakta on kyl se, et kesäpäivän paras virkistäjä on kylmä sitruunanmakuinen light ED. Nih, ettäs tiätte. :D

(turha viesti jotta itekin sais joskus sen tontun täytee, ei kyllä varmaa mahottoman kauaa mee)

Jooh meni tääki päivä vähän spämmäilyksi tonttua jahdatessa. :nolo:

Moro! Että oli ihanaa salilla tänään :haart: Muistatteko muuten, että jos haluaa tuon VIP sähköpostin aktivoiduksi, niin pitikö siitä laittaa Mikelle viestiä?

Miten sää voit olla mua jäljessä viestimäärässä, vaikka floodailet täällä joka päivä? :D

Joku syö kai mun aiemmat viestit. :D No aktivoiduinki vasta nyt keväällä niin ei se niin helppoa ole. :lol2:

Ei perkele mitä puuhaa ajaa prätkällä kauheessa sateessa. Sattu vielä järvikin matkalle kun tossa oli yhen sillan alla joku 30 senttiä vettä...

Jahas, taidan olla ainoa joka ei tykkää limuista. :nolo: Mitkään hiilihappo litkut ei kuulu suosikkeihin, pienet määrät silloin tällöin menee kurkusta alas mutta paljon parempaakin löytyy! Maistoin lomalla ihan taivaallista karpalomehua ja sitten tietysti on olemassa se maailman paras herkku: jääkahvi! :kuola:

Back
Ylös Bottom