Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pieniä kiviä ja kukkia tuosta pihalta.

:D Juu ja nälkä lähtis varmasti. Olis tossa pihalla kyllä metsämansikoita tosi paljon :P

Kylläpä uni maittoi. Noh, sietää maittaakkin kun arkiviikko tuloillaan.

Vähän sua ajattelin kun ton kirjotin :D Joko meidän pikkukettu on oma aurinkoinen murusensa? Mä otin pikku-unet tossa ja nyt on vähä vintti sekasi...
Kyllä tässä nyt alkaa olemaan kun sai tuon selänkin hierottua auki, kiitos kysymästä.
Eilen oli sitten pakko hilppaista kylillekin viihtymään -Olihan mukavaa. Monta vanhaa ja uutta tuttavaa liikenteessä niin pääsi halailemaankin :)
Tänään otan perusrennonsunnuntaifiiliksen kera herkkujen ja leffan, nam !

Apua, huomenna joutuu töihin! Onks ihan pakko...? Ja täällä Viikinkilandiassa on kylmä! Ainakin siis lentokentällä...

Huomenna töihin! Ihan jees. Toivottavasti sielä vaan ilmaantuu jottain tekemistä kun vaikutti vähän hiljaiselta perjantaina näkymät.

Mix Radio on tarjonnut taas upeita sinfonioita :peruukkijasukkahousut:

Voi hiton hitto ku sali on kiinni lauantaisin ja sunnuntaisin. :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haha menin stadiin hotelliin yöks ja kun huone, joka oli mulle, oli varattu sain oman sviittihuoneiston. Led tv:t ja saunat ja kaikki. Käy.

Kaunis kappale. Mahtava tuo herkän melodisen soinnin ja alleen murskaavan voiman henkeäsalpaavan suuri kontrasti.

Tuosta videosta siis päättelin tämän.. Omat Sennheiserit ei toista tuosta ekasta linkistä juuri yhtään matalamman puolesta ääntä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haha menin stadiin hotelliin yöks ja kun huone, joka oli mulle, oli varattu sain oman sviittihuoneiston. Led tv:t ja saunat ja kaikki. Käy.

Olen kokenut tämän saman mukavan yllärin virossa! Ei voinu valittaa ku sai hotellin parhaan ja isoimman huoneen kaikilla herkuilla.

Olen kokenut tämän saman mukavan yllärin virossa! Ei voinu valittaa ku sai hotellin parhaan ja isoimman huoneen kaikilla herkuilla.
Huvittavinta oli, että ne vielä pahotteli siinä respassa että joudun eri huoneeseen, mutta kun menin sinne huoneeseen niin :wtf::wtf::hyvä::hyvä:

Huvittavinta oli, että ne vielä pahotteli siinä respassa että joudun eri huoneeseen, mutta kun menin sinne huoneeseen niin :wtf::wtf::hyvä::hyvä:

Sama kävi laivalla risteilyllä... oli oikein parketit ja kaikki hytissä.

Aiheeseen liittyen, laivan koirahytti on kuin putka. samanlaiset pestävät patja ja tyhjä huone. Kävin Virosta hakemassa jonkun hylkäämän koiran ja eihän sitä voinut yksin jäättää hyttiin, kun oli niin peloissaan kaikesta. Risteily oli sitten siinä putkassa kököttelyä ja aika ei meinannut millään edetä.

Sama kävi laivalla risteilyllä... oli oikein parketit ja kaikki hytissä.

Aiheeseen liittyen, laivan koirahytti on kuin putka. samanlaiset pestävät patja ja tyhjä huone. Kävin Virosta hakemassa jonkun hylkäämän koiran ja eihän sitä voinut yksin jäättää hyttiin, kun oli niin peloissaan kaikesta. Risteily oli sitten siinä putkassa kököttelyä ja aika ei meinannut millään edetä.

Respect :thumbs:

Krapula pahenee vittumaisesti päivänmittaan. Ei saatana, mikä olo tuli, vaikka aamulla oli ihan ok... Huomenna töissä tärisee kuin 15-vuotias alastoman naisen edessä.

Krapula pahenee vittumaisesti päivänmittaan. Ei saatana, mikä olo tuli, vaikka aamulla oli ihan ok... Huomenna töissä tärisee kuin 15-vuotias alastoman naisen edessä.

Eikö tuo ole ihan normitila jopa täysikäiselle?

Hmm.. oon katsonut viidessä viikossa 6 kautta Housea. Alkaa olemaan melko kyseenalaista toimintaa :/

Aikamoinen suoritus.. Kaikki maailman oudoimmat taudit ainakin tulee tutuiksi.

Jumaliste että tekis mieli limsaa.. Mitä tahansa, lomalla sitä tuli litkittyä jatkuvasti.

Back
Ylös Bottom