Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

SATO on kyl hieno laitos. Toissailtana laitoin hakemuksen meneen vähä kieli poskella niin tänään oli jo asuntoo tarjottu. Ei toi nyt taida kuitenkaan olla SE, mikä me otetaan mut katsellaan... Laitettiin haku yhdestä kivemmasta (isommasta ja halvemmastakin) kämpästä, katsotaan. Toivotaan.

Heräsin sitten ennen aamuviittaa hirveeseen yskäkohtaukseen, joka ei lähtenyt veke muuten kun kuumalla vedellä. Kiva alkaa viiden aikoihin vääntään unenpöpperöisenä itelleen teevettä. :jahas: Sain sentäs uudelleen unenpäästä kiinni.

Jos tuo jatkuu seuraavina öinä , niin kannattaa käydä lekurilla. Itsellä alko juhannuksen jälkeen harmittomalta vaikuttanut "kröhiminen".
Alkuviikolla täyty yöllä nousta yskimään torvet tyhjäksi, eilen todettiin keuhkokuume. Varsinaista kuumetta ei siis noussut missään vaiheessa.
Tammerfestit siis jää suosiolla väliin. Jos jotain positiivista täytyy hakemalla hakea, niin ens maanantaina piti alkaa kesäloma. Ens viikko nyt sairaslomaa ja sit vasta kesis.

Ha! Maanantaina loppuu loma, eikä mulla oo mitään hajua mihin mun pitää mennä. Olen kysynyt asiasta pariinkin otteeseen (oma pomonikin on jo keväällä kysynyt) asiaa järjestävältä ihmiseltä, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. Pomoni sanoi tähän, että se on työnantajan velvollisuus osoittaa minulle paikka mihin menen, eikä minun tarvitse vaivata päätäni, varsinkaan lomalla. Voisin vielä näin perjantain kunniaksi soittaa tuonne isoille tahoille, mutta enpä taida. Maanantaina voin sitten ilostuttaa heitä... 1.8.alkaen mulle on osoitettu paikka, mutta ei tälle välille. Työelämä voi joskus olla näinkin kliffaa.

Ha! Maanantaina loppuu loma, eikä mulla oo mitään hajua mihin mun pitää mennä. Olen kysynyt asiasta pariinkin otteeseen (oma pomonikin on jo keväällä kysynyt) asiaa järjestävältä ihmiseltä, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. Pomoni sanoi tähän, että se on työnantajan velvollisuus osoittaa minulle paikka mihin menen, eikä minun tarvitse vaivata päätäni, varsinkaan lomalla. Voisin vielä näin perjantain kunniaksi soittaa tuonne isoille tahoille, mutta enpä taida. Maanantaina voin sitten ilostuttaa heitä... 1.8.alkaen mulle on osoitettu paikka, mutta ei tälle välille. Työelämä voi joskus olla näinkin kliffaa.
Sama homma, viime jouluna alkanu loma loppuu ny maanantaina.. Ei enää päiväunia tai aamutreenejä minulle :( Aikamoista lomaa kylläkin ollu, mä oon ollu toukokuusta asti niin ylityöllistetty että oksat pois :D

Onko muuten kenelläkään kokemuksia käsien EDT-treeneistä? Mullon melko itsepäiset hauikset jotka ei tahdo kasvaa millään, ajattelin tuota kokeilla seuraavaks. Samalla vois vähän ottaa spesiaalimpaa liikettä ojentajan pidemmälle päälle, kun se tuntuu myös laahaavan vähän perässä.

En mä sitä mitenkään erityisesti mieti:confused: Fakta homma!
Siinä olet kyllä oikeassa että olen lapsellinen, sillain positiivisessa mielessä, miehen vastuuni yritän toki kantaa joka asiassa:whip:

Niinno sellanen "nyt olen kypsä, en voi puhua tästä ja tästä, minun on käyttäydyttävä näin" meininki on ihan perseestä. Ja sellaset ihmiset on hankalaa seuraa imo.

Onko muuten kenelläkään kokemuksia käsien EDT-treeneistä? Mullon melko itsepäiset hauikset jotka ei tahdo kasvaa millään, ajattelin tuota kokeilla seuraavaks. Samalla vois vähän ottaa spesiaalimpaa liikettä ojentajan pidemmälle päälle, kun se tuntuu myös laahaavan vähän perässä.

Ei toimi natutreenaajille.

Hävyttömästi päivälliseks paketti mustaa makkaraa ja nyt jälkkäriks jäätelöä mansikoilla sekä Kummeli Kultakuume.

Back
Ylös Bottom