Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

elämäni ekaa kertaa heräsin yöllä omaan huutooni. Joku kaatoi unessa yllättäen saavillisen hämähäkkejä päälle :(

elämäni ekaa kertaa heräsin yöllä omaan huutooni. Joku kaatoi unessa yllättäen saavillisen hämähäkkejä päälle :(

Mä heräsin jokin aika sitten omaan kikatukseeni ja leveään hymyyn, vähän kivempi tapa heräillä, veikkaisin.

Mä nukuin yllättävän hyvin siihen asti, että naapurissa aloitettiin taas työt kello 7. Kauhea meteli kun he kiveen poraavat...

Joo ihan pikkasen paremmalta siellä kuulostaa. Onneksi kuitenkin landeaamu ja lainakoiran kanssa lenkkeily piristi :)

No hyvä. Ai niin, ehkä kuukausi sitten heräsin siihen että karjaisin isoon ääneen "OTA NYT VITTUUN SE!!!" kun näin unta miten joku laittoi jonku limasen sammakon mun paidan sisään :D Mä lähden salille ähertämään ja sit pitäis vissiin vähän jotain auton tuulilasia fiksailla.

Oujee, auton perusteellinen puhdistus ulkoa ja sisältä! Mukavaa pikku puuhastelua. Ei vaan uskalla vielä pestä noita kankaisia lattiamattoja, koska kelit ovat sellaiset, että ne eivät kuivuisi viikkoon.

E: 400:s posti!

Lähtee kohta päiväretkelle Tuuriin tyttöjen kanssa.. :) Löytyspä jotai jännää :D

Löydät ens yönä ittes Vesselin kainalosta? Jännäääää! Kerro sitte meille kaikki.

Äh. Jos ihan nyt tempasis ittestään ja veis ton pyörän NYT Matkahuoltoon! Eissaatana ku se Matkis on tossa 150 metrin päässä, mutta liikkuminen on hemmetin vaikeeta, pitäis vaihtaa vaatteet, ottaa osote ylös, hakea vielä satula kellarista, lääh pyyh. Ei lomalaisen kaaliin mee vaan noin monta hommaa ja ne pitäis suorittaa vielä jossain järjestyksessäki.. Palkinnoksi voisi olla pala tuoreinta Gymlookia ja jotain hyvää mumsia. Ei helvata ku on tahmeeta..

Nyt kyllä säikähdin kun älysin, että tuo Gwen on 42 :wtf:

On kyllä sääli että Radio Millenium loppu. Joskus vaan toimii tämmönen väsyny ja paska huumori älyttömän hyvin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom