Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarjoushaukka Jorma?Löytyspä jotai jännää :D
Tarjoushaukka Jorma?
Luulis, että tyhmempikin tajuaa kolmen vuoden toiston jälkeen, mutta ei. Voihan se olla, että muuttumattomassa yhtälössä joku kuitenkin muuttuu. *hakkaa päätä seinään*
Aamuisin saa kiukutella, jos ei ole aamuihminen. Varsinkin jos joutuu koko aamun kohtaamaan toinen toistansa typerämpiä ihmisiä. Nyt jos olis se nyrkkeilysäkki, ni se olis entinen. Tai jos asuisin keskellä korpea, huutaisin ääneni käheäksi. Kumpikaan vaihtoehdoista ei oo toteuttamiskelpoinen, joten joudun kiehumaan ja kiroilemaan.Mitä sä kiukkuat siellä ?
Mä oon monesti yrittänyt aloitetta nyrkkeilysäkistä työpaikalle... vielä on pitänyt mennä purkamaan kiukku salille, eli ei oo jostain syystä näkynyt...Aamuisin saa kiukutella, jos ei ole aamuihminen. Varsinkin jos joutuu koko aamun kohtaamaan toinen toistansa typerämpiä ihmisiä. Nyt jos olis se nyrkkeilysäkki, ni se olis entinen. Tai jos asuisin keskellä korpea, huutaisin ääneni käheäksi. Kumpikaan vaihtoehdoista ei oo toteuttamiskelpoinen, joten joudun kiehumaan ja kiroilemaan.
josko sitä sitten aamupalaa kehittelisi ja alkaisi harkita salille lähtöä. Mä oon monesti yrittänyt aloitetta nyrkkeilysäkistä työpaikalle... vielä on pitänyt mennä purkamaan kiukku salille, eli ei oo jostain syystä näkynyt...

Tai sitten niillä voisi pommittaa viattomia ohikulkijoita... ja pyh niistä kuitenkaan kaikki viattomia olisi niin saattaisi mennä ihan oikeaan osoitteeseen.Pitäisköhän hommata vesi-ilmapalloja kylppärissä heiteltäväks?
Niitä mä voisin ottaa töihinki mukaan ja heitellä känni-idioottien niskaan. Teinit sais tuplat. Suunnittelin jo, ett voisin tarkistaa paloletkujen toiminnan suihkuttamalla ohikulkevien rääkyvien känniääliöiden niskaan, mut pomo ei hurrannu mun hyvälle idealle... En oikeen ymmärrä miks?Tai sitten niillä voisi pommittaa viattomia ohikulkijoita... ja pyh niistä kuitenkaan kaikki viattomia olisi niin saattaisi mennä ihan oikeaan osoitteeseen.
Todella suppeamielistä.Niitä mä voisin ottaa töihinki mukaan ja heitellä känni-idioottien niskaan. Teinit sais tuplat. Suunnittelin jo, ett voisin tarkistaa paloletkujen toiminnan suihkuttamalla ohikulkevien rääkyvien känniääliöiden niskaan, mut pomo ei hurrannu mun hyvälle idealle... En oikeen ymmärrä miks?
Mä oon samaa mieltä. Varsinki ku ne paloletkut pitäis kuulemma kuukausittain tarkistaa, ois saanu kaks kärpästä yhdellä iskulla.Todella suppeamielistä.