Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on tänään sitte ohjelmistossa tangamarkkioille menoa :face:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jes, tehty! Nyt tekis melkeen mieli siivota, mut josko jättäis sen huomiselle...eihän sitä nyt liikoja.

Minulla on autosta tuulilasi irti. Jos tulee kolari niin käy kuin Dillelle ja Jönssille. Kenkä katoaa, paita repeää, arpakuutiot lentää helvettiin ja Åke Blomqvist-look-a-like syyttää murhaajaksi. Harakka ärrrkele.

Oon joskus muinaisina aikoina nimennyt miespuolisia kavereitani naisten nimillä. Ollaan kaverin (mies) kanssa menossa yhden toisen kaverin (mies) luona käymään ja nyt tuli viestiä, että Pirkko (nimi muutettu) lämmittää reissulla saunan. Onko nyt kyseessä siis Pirkoksi nimetty miespuolinen kaveri vai Pirkko, joka on siis myös kaverimme, mutta oikeasti nainen? Tästä alkuperäisestä nimeämisestä on vuosikausia jo aikaa, joten en ymmärrä miten kukaan voisi muistaa sitä.

Laittakaa veikkauksia pystyyn. Kerron huomenna oikean vastauksen!

Tein just kääretortun ja ajattelin laittaa teijä kiusaks siit kuvan tänne, mut en ny jostai syyst onnistu siin nii menen vaa syömään :hyvä:

XairaX sanoi:
Minulla on autosta tuulilasi irti. Jos tulee kolari niin käy kuin Dillelle ja Jönssille. Kenkä katoaa, paita repeää, arpakuutiot lentää helvettiin ja Åke Blomqvist-look-a-like syyttää murhaajaksi. Harakka ärrrkele.

Kai sä laitat siihen tilalle bx:n tuulilasin?

Kyllä tekee pahaa taas kahtoa teitin syömisiä. Rahkaa, tonnikalaa ja vettä.. rrrrrr :(

Itellä suklaalevy kyllä hupenee uhkaavan nopeasti.

Back
Ylös Bottom