Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voihan tissitaskuhipsterit. Niitä oli kyl SummerUpeilla ihan liikaa. Ärsyttävän näköisiä kuikeloita rääsypaidoissaan ja niissä ärsyttävissä suomenruotsalaisshortseissa.

Ollanpas sitä mukaelitistisiä. Samanlaisia möllejä kaikki tyynni!
Nojaa. Jotenkin mua vaan huvittaa se koko konsepti, hipsteri. Ollaan niin valtavirrasta poikkeavia, että laitetaan kaikki jotku kekkoslasit päähän ja flanellipaita päälle sekä kuunnellaan musiikkia, jota ei ole vielä edes olemassa kun se on niin UG:ta. Eikä huomata niiden kakkuloiden takaa että koko hipster-homma on valtavirtaa, niinsanottua mainstreamia.

Jos oikeasti haluaa olla erilainen, niin kiskaisee päälleen tuulipuvun ja vyölaukun.

UniqueForks.jpg

Millaiset ovat suomenruotsalaisshortisit? Pitää tietää, etten erehdy ostamaan.

Ne on niit sellasia vaaleanpunaisia, sinisiä, vihreitä ym. capri-mallisia tai lyhyempiä shortseja, joissa on joku vyö ja lahkeet on yleensä pikkusen rullalla, koska se on niinku cool. Ihmiset saa pistää päälleen mitä haluaa, mutta alko vaan jossain vaihee mietityttään että onko se nyt kiva kun kaikilla on just samanlaiset jostain henkkamaukalta ostetut... noh, kaikki. Tää nyt on kaikki ihan ulkonäöllistä shaibaa, kohtasin eilen hipsterin näköisen, mutta erittäin fiksun oloisen miekkosen.

Kiukututtaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ne on niit sellasia vaaleanpunaisia, sinisiä, vihreitä ym. capri-mallisia tai lyhyempiä shortseja, joissa on joku vyö ja lahkeet on yleensä pikkusen rullalla, koska se on niinku cool. Ihmiset saa pistää päälleen mitä haluaa, mutta alko vaan jossain vaihee mietityttään että onko se nyt kiva kun kaikilla on just samanlaiset jostain henkkamaukalta ostetut... noh, kaikki. Tää nyt on kaikki ihan ulkonäöllistä shaibaa, kohtasin eilen hipsterin näköisen, mutta erittäin fiksun oloisen miekkosen.

Puhutko nyt chino-shortseista?

1272466475-61970500.webp

Nuo itse yhdistän suomenruotsalaiseen pukeutumiseen. Paras setti on kun tuollaiset ja bleiseri, mieluusti purjehdusklubin tunnusväreissä.

Noissa hipstereissä häiritsee eniten se, että ne on olevinaan muita parempia. Niillä on kuitenkin tosi tarkkaan määritelty mikä on in ja mikä out ja kaikki on oikeasti vain samaa laumaa kuin muutkin tavikset. Silti on kuitenkin kiva teeskennellä olevansa niin "edistynyt" ja "valveutunut".

Paljonhan se muoti määrää mitä milloinkin on kaupoissa, samalla linjalla suurin osa menee. Jos ei niistä löydä mitään omaan tyyliinsä sopivaa niin ei auta kuin vaihtaa kauppaa tai odottaa muotivirtausten kääntymistä oman maun mukaiseensa suuntaan. Ja jos nyt tarvii jotain päällepantavaa ostaa niin vähän pakko ottaa sitä mitä saa.

Millaset shortsit niinqu sitten Kairan mielestä on sallitut :)?

Kyllä, Kride! Juuri nuo!!! Ja sit se sellanen "rennon kiva raitapaita", jossa on se hemmetin tasku tossa vasemman rinnan päällä. En kestä :D

Millaset shortsit niinqu sitten Kairan mielestä on sallitut :)?

Ihana sanavalinta, sallitut :D Mä tykkään miehillä sellaisista perusrennoista ns. surffishortseista (jos siis puhutaan ihan kaupunkikäytöstä) ja tosi paljon tykkään esim. erilaisista camo-housuista vajaamittaisina. En jaksa googletella kuvia, mut eilenki näky monet camo-reisitaskushortsit. Mulla on itelläki sellaset (vähän tyköistuvammat toki kun on naisten mallia), ja tykkään niistä myös miehillä.

Puhutko nyt chino-shortseista?

katso liitettä 83646

Nuo itse yhdistän suomenruotsalaiseen pukeutumiseen. Paras setti on kun tuollaiset ja bleiseri, mieluusti purjehdusklubin tunnusväreissä.

Minusta kyse ei ole tuollaisista shortseista (tiedän koska työkseni niitä myyn). Chino-malliset shortsit voi olla aika normaalinkin näköiset. Mulle tuli mieleen tällaiset:

lexington-miesten-shortsit-tumman-sininen.webp

Nämä tyypit käy Tampereella fat ladyssa. Minä en. Ei mulla muuta. :D

Kyllähän ihmisten pukeutuminen välillä aiheuttaa naamapalmua, mutta eipä tässä itellä ole varaa paljon hihitellä muille kun tepastelin summer upissa halvoissa ja varmaan todella mauttomissa(?) robbarista ostetuissa tummanvihreissä shortseissa ja valkoisessa tavan t-paidassa ja toisesta halpahallista ostetuissa popoissa ja hatussa. Jos se pakkiksen muotitietoisille on nounou ni voi voi ja lämminleipä :D

Paljonhan se muoti määrää mitä milloinkin on kaupoissa, samalla linjalla suurin osa menee. Jos ei niistä löydä mitään omaan tyyliinsä sopivaa niin ei auta kuin vaihtaa kauppaa tai odottaa muotivirtausten kääntymistä oman maun mukaiseensa suuntaan. Ja jos nyt tarvii jotain päällepantavaa ostaa niin vähän pakko ottaa sitä mitä saa.
Vaikea kapinoida valtavirran pukeutumistyyliä vastaan varsinkin jossain hevonperseessä, jossa ei ole mitään erikoisputiikkeja. Vihasin
pillifarkkuja yli kaiken ennen, mutta nyt omistan kolmet, kun kaupoissa ei oikein muita myydäkään...

Kyllähän ihmisten pukeutuminen välillä aiheuttaa naamapalmua, mutta eipä tässä itellä ole varaa paljon hihitellä muille kun tepastelin summer upissa halvoissa ja varmaan todella mauttomissa(?) robbarista ostetuissa tummanvihreissä shortseissa ja valkoisessa tavan t-paidassa ja toisesta halpahallista ostetuissa popoissa ja hatussa. Jos se pakkiksen muotitietoisille on nounou ni voi voi ja lämminleipä :D

Mieluummin mä katselen tollasta peruspukeutumista kuin mitään yliyrittämistä. Mulle uppoaa miehissä kaikkein parhaiten sellainen farkut+t-paita -meininki, tai kesällä shortsit+t-paita. Mä en vaan pysty tykkäämään tosta nykymuodista, varsinkin kun siihen ilmeisesti kuuluu se, että niiden hipsterivaatteiden kantajan pitää olla ihan järjettömän laiha BB-Niko-wannabe.

Eikä huomata niiden kakkuloiden takaa että koko hipster-homma on valtavirtaa, niinsanottua mainstreamia.

Jos oikeasti haluaa olla erilainen, niin kiskaisee päälleen tuulipuvun ja vyölaukun.

Mä oon kyl ihan varma et noi hipsterit tiedostaa olevansa muotia JA toi tuulipuku ja vyölaukkukin varmaan menis hipsteritouhus ihan hyvin, eli olis seki muotia :p

Back
Ylös Bottom