Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Judis näemmä tajuaa sentään musiikista jotain...

Onhan se toki selvää ettei kaikkia voi samat asiat kiinnostaa, mutta silti mielestäni musiikin monimuotoisuus on rikkaus ja mahtava asia ja suosittelisinkin kaikkia antamaan mahdollisuuden erilaisille tyylilajeille joista voi sitten mahdollisesti löytää jotain uutta ja mielenkiintoista kun poistuu siltä omalta "musiikin mukavuusalueeltaan". Itse olen helvetin tyytyvinen kun en jatkanut sillä metallipuristilinjalla teini-ikää pidemmälle!

Mieluummin mä katselen tollasta peruspukeutumista kuin mitään yliyrittämistä. Mulle uppoaa miehissä kaikkein parhaiten sellainen farkut+t-paita -meininki, tai kesällä shortsit+t-paita. Mä en vaan pysty tykkäämään tosta nykymuodista, varsinkin kun siihen ilmeisesti kuuluu se, että niiden hipsterivaatteiden kantajan pitää olla ihan järjettömän laiha BB-Niko-wannabe.

No mä nyt oon ainakin läski jos se yhtään auttaa asiaa? Örgh

Kyllä, Kride! Juuri nuo!!! Ja sit se sellanen "rennon kiva raitapaita", jossa on se hemmetin tasku tossa vasemman rinnan päällä. En kestä :D

Ihana sanavalinta, sallitut :D Mä tykkään miehillä sellaisista perusrennoista ns. surffishortseista (jos siis puhutaan ihan kaupunkikäytöstä) ja tosi paljon tykkään esim. erilaisista camo-housuista vajaamittaisina. En jaksa googletella kuvia, mut eilenki näky monet camo-reisitaskushortsit. Mulla on itelläki sellaset (vähän tyköistuvammat toki kun on naisten mallia), ja tykkään niistä myös miehillä.
No ensinnäkin miesten kauluspaidoissa perinteisesti on se tasku siinä vasemman tissin päällä että ei toi mikään uus hipsterijuttu ole ;).

Eli sie tykkäät niistä reisitaskusortseista ja sulle niinku aika monelle muullekkin suomalaiselle varsinkin siellä maakunnissa nuo chinot on outoja käsitteitä vieläpä jos ne tulee tuollaisissa pirteissä muodikkaissa väreissä. Eli reisarit tai camot soppii Kairalle asia pihvi. Ei oo heleppua dissainerin elämä ei kun pitäis miellyttää hipstereitä ja sitten sitä loppua 95% kansasta :jahas:.

Ai niin vielä semmonen kysymys että nyt kun on muotia nuo polven yläpuolelle loppuvat shortsit niin onko semmoset madamen mielestä ehdoton nounou vaikka ei olis chinot eikä kirkkaissa värilöissä vai pitääkö olla se perinteinen turvallinen capripituus vaan :)? Muutkin saa mielellään vastata että mitä shortsiloita tuette niinkuin pääasiassa jos kaupasta ostamaan menette :).

Mieluummin mä katselen tollasta peruspukeutumista kuin mitään yliyrittämistä. Mulle uppoaa miehissä kaikkein parhaiten sellainen farkut+t-paita -meininki, tai kesällä shortsit+t-paita. Mä en vaan pysty tykkäämään tosta nykymuodista, varsinkin kun siihen ilmeisesti kuuluu se, että niiden hipsterivaatteiden kantajan pitää olla ihan järjettömän laiha BB-Niko-wannabe.
Tämä. Ärsyttää kun 80% kaikista housuista kaupoisakin on nykyään jotain vitun slim fittejä. Ei mullakaan mitenkään erityisen lihaksikkaat reidet oo, mutta eihän tollasia pillifarkkuja voi saada jalkaansa ku vakavasti anorektiset.

Joo, siis miten vitussa niillä kaikilla edes PYSTYY olemaan niin hoikat jalat? Ei voi lyhyt persjalkainen läski vaan ymmärtää. Mulla leikkaa yleensä kiinni siinä vaiheessa kun käytetään asusteena silmälaseja ilman vahvuuksia.

Sanotaan nyt vielä, että kuitenkin musta on kivaa että on erilaisia ja erinäköisiä ihmisiä tässä maailmassa. Kaikki kukat kukkikoon jne.

Onhan se toki selvää ettei kaikkia voi samat asiat kiinnostaa, mutta silti mielestäni musiikin monimuotoisuus on rikkaus ja mahtava asia ja suosittelisinkin kaikkia antamaan mahdollisuuden erilaisille tyylilajeille joista voi sitten mahdollisesti löytää jotain uutta ja mielenkiintoista kun poistuu siltä omalta "musiikin mukavuusalueeltaan". Itse olen helvetin tyytyvinen kun en jatkanut sillä metallipuristilinjalla teini-ikää pidemmälle!
Itse olen kaukana metallipuristista vaikka sitäkin vielä kulutan säännöllisesti. En vaan tykkää paskasta musasta jota noi judiksen mainitsemat mulle edustaa. Jokaisessa genressä kyllä on sitä hyvääkin musiikkia jos jaksaa sen pinnalla olevan paskan alta kaivella ja monesti se kannattaa :).

Sanotaan nyt vielä, että kuitenkin musta on kivaa että on erilaisia ja erinäköisiä ihmisiä tässä maailmassa. Kaikki kukat kukkikoon jne.

Juurikin näin. Omasta mielestä tuo hipster-pukeutuminen on selvästi parempi kuin cargo-reisitaskuhousut-t-paita-setti. Mutta tosiaan ei ole minulle väliksi, kun en minä miesten pukeutumista joudu katselemaan sillä silmällä, tai millään silmällä.

Itse olen kaukana metallipuristista vaikka sitäkin vielä kulutan säännöllisesti. En vaan tykkää paskasta musasta jota noi judiksen mainitsemat mulle edustaa. Jokaisessa genressä kyllä on sitä hyvääkin musiikkia jos jaksaa sen pinnalla olevan paskan alta kaivella ja monesti se kannattaa :).

Melko samoilla linjoilla siis mennään ilmeisesti :)

Rollareihin tutustuminen taas jatkunut tänään. On tää vaan melko hyvää!

Ei hitto, miks pitääkin mennä lupautumaan kaikkeen? No hullu mikä hullu, ja nyt ei kyllä mistään benji- taikka laskuvarjohypystä ole kyse. :D

Ei hitto, miks pitääkin mennä lupautumaan kaikkeen? No hullu mikä hullu, ja nyt ei kyllä mistään benji- taikka laskuvarjohypystä ole kyse. :D

tsirp tsirp

Mihin hää on ny luvannu lennellä?

Alfakuume taas nousee....

Ooohh.. Busso V6 :kuola: :pano:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
tsirp tsirp

Alfa kuume taas nousee....

Ooohh.. Busso V6 :kuola: :pano:

Piti arvata, Ephe täällä taasen sekoilee. Ota nyt mies se järki käteen ja unohda noi Alfat, ei ne Italot vieläkään osaa tehdä autoa pohjoisiin olosuhteisiin, sano kuka mitä sano!

ja eiks noi oo oikeestaan vaa hiven parannettu malli Fiatista :D

:piis:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Piti arvata, Ephe täällä taasen sekoilee. Ota nyt mies se järki käteen ja unohda noi Alfat, ei ne Italot vieläkään osaa tehdä autoa pohjoisiin olosuhteisiin, sano kuka mitä sano!

ja eiks noi oo oikeestaan vaa hiven parannettu malli Fiatista :D

:piis:

Autot ja järkipuhe ei mun mielestä kuulu samaan lauseeseen :D Kannattaa myös ottaa huomioon että höpöttelet Fiijatti miehelle. Hehe

Pakko tännekkin pistää ihan uskomattoman hieno biisi.

Taitaa 2Pacin versio olla alkuperäinen(?), siksi kuulosti tutulta biisiltä sanojen perusteella.

Back
Ylös Bottom