Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun autossa ei oo ilmastointia mut jos tulee kuuma ni voi ajella ikkunat auki ni helpottaa. Autosta löytyy myös parempaa äänentoistoa kun kotoa joten musiikinkuuntelu on nautinto. Niin kuin ajaminen itsessäänkin.

Niin rento biisi!

Jos bilefiilis on kateissa niin tämä on siihen paras lääke! Se on pakko lähtee baariin sitte!

E: Ja täällä Olvin kotikaupungissa on niin pirun hyvä keli! Arska paistaa ja on HELLE! Kylmä kalja vielä tuossa tuopissa hikoilee! nams, tämä on elämätä! Im happy :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oi Subwoofer, joka olet hutlarissa
Rainbow on sinun nimesi.
laulakoon sinun elementtisi.
tuo 12 tuumainen kalvosi,
myös parkissa niin kuin liikenteessäkin.
Puske meille tänä päivänä
meidän jokapäiväinen bassomattomme.
Ja anna meille meidän mökkiradiomme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka vain 128kbps laatua suosivat.
Äläkä hämää meitä huonon EQ:n tielle ,
vaan muistuta myös erillissarjojen tärkeydestä.
Sillä sinun on basso, ja paine ja kunnia, iankaikkisesti.
Wubwub.

Rainbow on sinun nimesi.
Wubwub.

Haha :D No koska lähetään??=!!11

Aino este mihinkään lähtemisellä on armoton soija ja kokovartalolima joka on varmaa käytävä painepesurilla irrottamas. Eli ihan sama. Kuin kova himo on liikkua. No vitun typerä kysymys varmaa. Puolelta? :D

No täällä on vähän samat rajoitteet, joten enköhän mä siihen puolen jälkeen kerkiä jos itekkin kävis Kärkkeriä morottamassa ensin!

Helvetti oon kuunnellu Rollareiden kokoelmalevyä ja on toiminut erinomaisesti taustamusiikkina tässä dataillessa. Varmasti toimisi autossakin rentona ajelumusiikkina! Positiivista settiä.. Smoooooothhhhaaa...

Rolling stones on ollu yks sellasia mihin mä oon aina halunnu tutustuu lähemmin kun oon radiosta jonkun vanhan hitin kuullu. Toinen täysin samoja ajatuksia herättäny OLI jimi hendrix, petyin ku en diggaillu oikee yhtää. Mut näistä vanhoista CCR toimii ku junan vessa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
bLÄÄH, vitun sade.. No pelataan sit assassin's creed revelations ja läskeillään.

Omituinen valoilmiö ulkona, kaikki näyttää ihan kellastuneelta seitkytyluvun valokuvalta. Tai sitten on katsojassa vikaa. Mahdollista...

Rainbow on sinun nimesi.
Wubwub.

Pakko sanoa, että itse olen sen verran uskollinen, että aina kun nään jonkun tän näköisen jutun nii ei voi muuta sanoa kun ei vittu....

Pakko sanoa, että itse olen sen verran uskollinen, että aina kun nään jonkun tän näköisen jutun nii ei voi muuta sanoa kun ei vittu....
Kyllä tuo mulkvisti pitäis ristiinnaulita, eihän sitä nyt saata suvaita että isä meidän-rukousta vähän rukkaa uuteen uskoon. Ei voi sanoa kuin ei vittu, jos et näin pientä asiaa siedä. Suututtaako sua, jos näät naispapin tai homoparin?

Kirjotit muuten uskonnollisen väärin.

Kyllä tuo mulkvisti pitäis ristiinnaulita, eihän sitä nyt saata suvaita että isä meidän-rukousta vähän rukkaa uuteen uskoon. Ei voi sanoa kuin ei vittu, jos et näin pientä asiaa siedä. Suututtaako sua, jos näät naispapin tai homoparin?

Kirjotit muuten uskonnollisen väärin.

Tiedän. Kiroilu on kiellettyä. Mutta ei suututa homoparit ja naispapit. Mutta en vain ymmärrä, miksi tuon tyylisiä asioita pitää tehdä...

No miksipä ei? Sen teossa ei taatusti vahingoitettu eläimiä tai ihmisiä, se on hauska ja kekseliäs eikä tee pahaa kenellekkään.

Mutta toisaalta en myöskään mitä yrität todistaa tällä mielipiteelläsi? Anteeksi, että meni yli 00:00

Öissä töissä. Seittans flunssa perkele...

Back
Ylös Bottom