Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle toi summeri on nyt kyllä tarpeellinen, minä pässi nimittäin olen viime aikoina ollut niin ajatuksissani, että unohtelen valoja päälle koko ajan. Hyvähän se on, että huutaa silloin kun olen taas unohtanut aivoni eteisen naulakkoon.
Huomasin kyllä ton summerin tarpeellisuuden, kun oli sulake palanut kyseisestä vehkeestä... Onneksi ei kerennyt akku tyhjentyä kertaakaan.
Ajovalot, jotka menee automaattisesti päälle on kans ihan kätevät. :)

(Sitten kun vielä tajuaisi olla laittamatta niitä silti päälle joka kerta...)

Huomasin kyllä ton summerin tarpeellisuuden, kun oli sulake palanut kyseisestä vehkeestä... Onneksi ei kerennyt akku tyhjentyä kertaakaan.
Ajovalot, jotka menee automaattisesti päälle on kans ihan kätevät. :)

(Sitten kun vielä tajuaisi olla laittamatta niitä silti päälle joka kerta...)

Joo, automatiikka ois kova sana. Mulla on nyt kahdesti kerenny mennä akku tyhjäksi, pari kertaa on naapuri kerenny ilmottamaan, että heeeeei, mees sammuttaan ne valot :D Nyt pitäis taas googlettaa että mitäs nappiyhdistelmää pitikään painaa että pääsee laittamaan sen radion varkaudenestokoodin (joka on onneks tallessa viime kerrasta) niin sais taas musakkia autoon. Etenkin kun huomenna ois ajettavaa.

Kyllä näin niinkun hervantalaisena pakko sanoa että se on pelkästään hyvä asia kun noille hulluille opetetaan vähän käytöstapoja.

Kyllä näin niinkun hervantalaisena pakko sanoa että se on pelkästään hyvä asia kun noille hulluille opetetaan vähän käytöstapoja.

Samaa puhuttiin tänään työpaikalla kahvihuoneessa. Jos et sä osaa käyttäytyä, heittäydyt munasilleen, vaikutat aggressiiviselta ja puret poliisia, niin olet pamputuksen ansainnut.

Hiivatin kuuma kämpässä, ei saisi valittaa, mutta en maksa vuokraa saunasta. Miten saattaa nukkuakkaan yöllä... :face:

American Dad - ehtaa parhautta. Ja näyttää nykyinen kämppäkin pysyvän viileänä edelliseen pätsiin verrattuna.

Päästiin tänään reserviin, mutta tällä hetkellä on todella tyhjä olo. Kotiin päästyäni tajusin, etten näe enää intti kavereita eikä
ole sitä hajoamista muiden kanssa. Eikä ole sitä läpän heittoa muiden kanssa ja samoja rutiineja aamusta iltaan. Ei käydä sotkussa
hakemassa sitä munkkia ja kahvia vapaa-ajalla! Iski kauhea ikävä samantien. Onko muilla ollut samankaltaisia oireita kotiutuessaan?

Päästiin tänään reserviin, mutta tällä hetkellä on todella tyhjä olo. Kotiin päästyäni tajusin, etten näe enää intti kavereita eikä
ole sitä hajoamista muiden kanssa. Eikä ole sitä läpän heittoa muiden kanssa ja samoja rutiineja aamusta iltaan. Ei käydä sotkussa
hakemassa sitä munkkia ja kahvia vapaa-ajalla! Iski kauhea ikävä samantien. Onko muilla ollut samankaltaisia oireita kotiutuessaan?

No ei!

Ensinnäkin sun pitäis olla tällä hetkellä tj0-bileissä niiden inttikavereiden kanssa ja toiseks paras lääke tohon on seurustelu :)
Tai no toimi ainakin mulla. Tapasin nykyseni uutena vuotena viikkoo ennen kotiutumista ja lomat ennen sitä oli pääsääntösesti aika masentavia kun hengailin vaan yksin kotona.

Iltaa. Pitäis varmaan olla nukkumassa kun pitäis olla pyörän päällä 9.00. Loma pikkasen sotkenu rytmiä.

Ei illan päätös tunnu miltää ilman omaa sibelius-soittolistaa

Hyvvee yötä lökäpöksyt ja pitkätukat ja habamonsterit ja reisilihat

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moi. Vahan on rytmi sekaisin sen jalkeen kun on painanut duunia ja ryypannyt festareilla viikon ajan joka paiva niin etta normaali nukkumaanmenoaika oli klo 8.00. Ding ding ding.

Back
Ylös Bottom