Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomasin kyllä ton summerin tarpeellisuuden, kun oli sulake palanut kyseisestä vehkeestä... Onneksi ei kerennyt akku tyhjentyä kertaakaan.Mulle toi summeri on nyt kyllä tarpeellinen, minä pässi nimittäin olen viime aikoina ollut niin ajatuksissani, että unohtelen valoja päälle koko ajan. Hyvähän se on, että huutaa silloin kun olen taas unohtanut aivoni eteisen naulakkoon.

Huomasin kyllä ton summerin tarpeellisuuden, kun oli sulake palanut kyseisestä vehkeestä... Onneksi ei kerennyt akku tyhjentyä kertaakaan.
Ajovalot, jotka menee automaattisesti päälle on kans ihan kätevät.
(Sitten kun vielä tajuaisi olla laittamatta niitä silti päälle joka kerta...)
Kyllä näin niinkun hervantalaisena pakko sanoa että se on pelkästään hyvä asia kun noille hulluille opetetaan vähän käytöstapoja.
Päästiin tänään reserviin, mutta tällä hetkellä on todella tyhjä olo. Kotiin päästyäni tajusin, etten näe enää intti kavereita eikä
ole sitä hajoamista muiden kanssa. Eikä ole sitä läpän heittoa muiden kanssa ja samoja rutiineja aamusta iltaan. Ei käydä sotkussa
hakemassa sitä munkkia ja kahvia vapaa-ajalla! Iski kauhea ikävä samantien. Onko muilla ollut samankaltaisia oireita kotiutuessaan?
Päästiin tänään reserviin, mutta tällä hetkellä on todella tyhjä olo. Kotiin päästyäni tajusin, etten näe enää intti kavereita eikä
ole sitä hajoamista muiden kanssa. Eikä ole sitä läpän heittoa muiden kanssa ja samoja rutiineja aamusta iltaan. Ei käydä sotkussa
hakemassa sitä munkkia ja kahvia vapaa-ajalla! Iski kauhea ikävä samantien. Onko muilla ollut samankaltaisia oireita kotiutuessaan?
Hiivatin kuuma kämpässä, ei saisi valittaa, mutta en maksa vuokraa saunasta. Miten saattaa nukkuakkaan yöllä... :face: