Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai sä oot jo noin miehekkäissä painoissa :D Oli mullakin massaa vielä viime kesänä jotain 111-112kg, mutta jotenki se jutila-look alko tympiin ja asiaan piti saada muutos. Sillon oli rasvaprosenttiki liki Voimariinia, vuodessa sain sen tiputeltua johonki 11-12% hujakoille ja paino on jotain 75kg nyt kreatiinipöhössä.. Hieman vaati päätä alkaa tuhoomaan tuota kondista, mutta kyllä se vaan motivoi erilailla ku salilla sarjapainot nousee ja piffi kasvaa.

Joo. Ei oo jutila luukkia vieläkään. Luultavasti ei tuukaan. Mulla ei naamaan kerry nestettä eikä mitään. Nytkin on oikeastaan vaan vararengasta tullu(pirun vähän sitäkin), muualle mitää tarttunu. Reisiin on tullu sikana lihaa. Oon nyt tiukempi reisistä kuin 85kilosena!

No eipä tuolla väliä, omaksi ilokseni vaan punttaan ja vaimon kiusaksi ;)

EDIT: Johkin 95kg voisin vetää ja sitten taas nostella hissukseen. 105kg jossain 15% rasvoissa olisi mulle pirun hyvä ja kova. Oon kuitenki tappi 172cm :(

Joo. Ei oo jutila luukkia vieläkään. Luultavasti ei tuukaan. Mulla ei naamaan kerry nestettä eikä mitään. Nytkin on oikeastaan vaan vararengasta tullu(pirun vähän sitäkin), muualle mitää tarttunu. Reisiin on tullu sikana lihaa. Oon nyt tiukempi reisistä kuin 85kilosena!

No eipä tuolla väliä, omaksi ilokseni vaan punttaan ja vaimon kiusaksi ;)

EDIT: Johkin 95kg voisin vetää ja sitten taas nostella hissukseen. 105kg jossain 15% rasvoissa olisi mulle pirun hyvä ja kova. Oon kuitenki tappi 172cm :(
Juu en mä meinannukkaa että sulla olis vielä jutilan verran rasvaa, itseäni tarkotin :D Mulla on pituutta 181cm ja ikuisuustavote olis olla edes suht kiree 95kg joskus... Tuo vaan taitaa todellakin olla ikuisuustavote.

Saved by the bell!
[video=youtube_share;5wkC8vWbFm8]http://youtu.be/5wkC8vWbFm8[/video]

Kohtahan tuo on melekeen nukkumaanmenoaika. :wtf: Onneksi vain melkein...

Siinä ne vapaat menikin. Jo huomenna pitää raahautua yöksi töihin. Ei silti, jatkuva yötyö sopii paremmin kuin aamu-ilta-aamu-ilta -sahaaminen, mikä on vittumaisen yleistä hoitoalalla.

Huomenta. Jännä miten noi lailliset piristeetki vaikuttaa motivaationkin. Herätessä ei kiinnostanu työt ollenkaa mut nyt rupee jo vähän ajatus kiinnostaa.
275px-A_small_cup_of_coffee.webp

Jassoo, uusi viikko ja uudet kujeet taas edessä. Ja vieläpä täysi viikko perhana. Töistä kun kotia pääsen, niin nukun aamuun asti.

Huomenta urpot. Ohessa musiikkia, olkaa hyvä ja nauttikaa Elvistäkin suuremman kuninkaan musiikista. Minä lähden nyt salille, jos vaikka lihaksia sais.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voe väsymys :D viimesen 4:n yön aikana nukkunu ehkä sen 16h yhteensä ja siltä vähä vaikuttaaki.. zzzzzzz.

No tää viikko enää töitä ja sitte saaki lomailla (nukkua) 4vkoo! :) JEI, can´t wait.

Huomenta! Näkyipäs jänniä unia. Kivoja unia. Tänään ois vapaapäivä, hilpasis vaikka aamulenkin, vaikka tuo lonkka taas ärhentelee. Näköjään se on tuo työ mikä pistää paikat paskaksi. Which is nice.

Back
Ylös Bottom