Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hetkinen, mitäs helvettiä. Missasin aluksi näköjään tuon kohdan, jotta 2 x 750g pihviä. Yksi pihvi + 300g pekonia + lisukkeet olisi ollut täysin tehtävissä mutta kaksi pihviä on jopa minulle ihan liikaa. Hävettää, kun kerkesin jo uhota asiasta.

No, ei helvetissä niin kauan. :D Kesäloman jälkeenkin olin kaksi päivää töissä iloisen rento.... Keskiviikkona rupesi jo vituttamaan oikeasti. :D

Anteeksi, olin hieman ylioptimistinen sinun juhannuksen sujuvuudesta ja arjen brutaalista voimasta. :D Hyvä ettei panoksia asetettu.

Hetkinen, mitäs helvettiä. Missasin aluksi näköjään tuon kohdan, jotta 2 x 750g pihviä. Yksi pihvi + 300g pekonia + lisukkeet olisi ollut täysin tehtävissä mutta kaksi pihviä on jopa minulle ihan liikaa. Hävettää, kun kerkesin jo uhota asiasta.

Sitä minäki pelkään, että tuossa on vähän liikaa :D Tämän hetkinen syömis ennätys on 1100g jauhelihaa + 350g makaronia. Kaua siinäki kesti :D

Mikä vika niissä on?

kukkahattu_lila.webp

Back
Ylös Bottom