Moi söpöliini.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka pitkään herkkusienet kestää hyvinä jääkaapissa? Torstaina ostin, ei ole pussia avattu.
Jaa minä vai? No hei vaan!Moi söpöliini.
Jaa minä vai? No hei vaan!
Moi söpöliini.
Perus maanantai: Aamulla treenille, alkosta 45 eurolla viskiä, ja kaljaa, kotiin, kalsarit jalkaan, olut auki, leffa pyörimään.
Mahtavaa!

Hyi helvetti, alkoholia :urjo: :dance2:
Maistuu kyllä tosi hyvälle. Paitsi että tämä Brooklyn Lager on kyllä kauheaa paskaa. En suosittele kellekkään.
Onneksi on 0.7l Kentucky Gentleman tuossa odottamassa vuoroaan. Nam.
Tuo Brooklynin olut maistuu siltä miltä kunnon krapulakusi haisee. Se maku on todellakin sama. Toinen (jenkkiolut) mitä tarjoiltiin erään ravintolan teemaviikolla oli vielä voimakkaan baarikusialtaan arominen ja ripaus sitä tablettia mikä nököttää siellä pisuaarissa. Jokainen voi käydä toteamassa ja ostamassa tuota Brooklynin parasta. Hyi perkele.
Onko riisiä?Kannaa. Namnam.
Onko riisiä?
Outoja ovat fiksaatiosi. Munat munina ja nuudelit nuudeleina, that's the way i like it. Voiskin tehdä illalla munakasta, kun noita munia on ihan riesaks asti.Eijolee. Aattelin tehä currynuudeleita ja sekotella vähä kananmunaa joukkoon. Mulle on jääny fiksaatio kananmunista ja nuudeleista. Nuudeleiden sekaan pitää heittää raaka kananmuna, sit se sekoitetaan sinne ja se hyytyy sopivasti. Hyvvää!
Eijolee. Aattelin tehä currynuudeleita ja sekotella vähä kananmunaa joukkoon. Mulle on jääny fiksaatio kananmunista ja nuudeleista. Nuudeleiden sekaan pitää heittää raaka kananmuna, sit se sekoitetaan sinne ja se hyytyy sopivasti. Hyvvää!
Vee-ille sanoi:Kovaa kyytiä lähestyvä TUSKA ajaa miehen hulluuteen odotuksesta.
YouTube Link: http://www.youtube.com/watch?v=38j-i8jH7xk