Pekoniin käärittyjä juustomakkaroita! Täytyy olla hyvää!
Onks noi niitä uusia mitä telkkarissa mainostettiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pekoniin käärittyjä juustomakkaroita! Täytyy olla hyvää!
Mita vapaapaivana kuuluu tehda? Jotenkin tyhja olo kun ei tarvitse opiskella eika oikeastaan tehda mitaan muutakaan just nyt. Olen kaiken lisaksi yksin kotona.
Sama homma. Vituttaa se imurin ääni ja sit se johto on aina saatana solmussa joka paikassa. Kaikenlisäks vie yleensä koko siivouskaapin tilan, senkin tilalle mahtuu esim 2koria kaljaa.
. Nyt on sopiva angsti päällä reeneihin :D .Totta tämäkin.
Sain imuroitua, tuli silti heitettyä kehiin huolella opeteltu kirosana-setti. Johto irtosi seinästä kolmeen kertaan kun se rullaus systeemi on paskana ja johto jäi milloin maton alle tai muuten jonkun huonekalun mutkaan, sitten imuri jäi taas nurkan taakse ja ei sitä nätisti voi sieltä "houkutella" samaan huoneeseen vaan se on riuhtaistava, jolloin letku irtoaa imurista itsestään. Sama toistui myös kerran kun imuri jäi kanittamaan kynnykseen. Ai että mää niin tykkään siivoamisesta!
Pitää varmaan heivata matot mäkeen täältä asunnosta niin voi itsekin keskittyä pelkkään moppaamiseen. Nyt on sopiva angsti päällä reeneihin :D .
Stig on komea mies. Ja sanovat vielä, että tuon näkönen urpo saa naista.
Enemmän huolestuttaa se, että osa naisista pitää tuon näköisistä miehistä. Ihmiskunta menee täysin rappiolle, ja kohta jokapaikka on täynnä pieniä Stigin kaltaisia olentoja. Ja kaikkia vituttaa.Stig on kyllä majesteetillinen ilmestys. Niin vitun törkeä, että on jo upea.
Enemmän huolestuttaa se, että osa naisista pitää tuon näköisistä miehistä. Ihmiskunta menee täysin rappiolle, ja kohta jokapaikka on täynnä pieniä Stigin kaltaisia olentoja. Ja kaikkia vituttaa.
Onks noi niitä uusia mitä telkkarissa mainostettiin?
Onneks mulla ei oo lapsia. Tappaisin kirveellä, jos esim tytär tois tollasen valkosankasen cappi-hinaajan mun kotiini.Sama homma ne Nygårdin lanseeramat paksusankaset valkoset ja helvetin rumat aurinkolasit. Joka toisella vastaantulevalla on noi guidolasit päässä nykyään. Siihen vielä joku violetti NY-cäppi päähän niin avot.
Hrr viekoittelivat minua makkarahyllystä. Olin aikeissa ottaa perinteiset juustot, katsahdin ylös ja: heeeei, kukas sä oot? En oo tainnu nähdä mainoksia, aika roisin näköinen setti kyllä..3xmumsmums!
Onneks mulla ei oo lapsia. Tappaisin kirveellä, jos esim tytär tois tollasen valkosankasen cappi-hinaajan mun kotiini.
Jos asut kaupungissa niin mee vallottaan joku grillikota. Ovat varmaan aika hiljasiakin näin jussina, ku kaikki on jossain Himoksella.Mä voisin ostaa ihan vaan jotai halvempia ja käärästä omat pekonit ympärille. Kiuasmakkaraa koko viikonlopun. Vittu ku ois grilli.
Jos asut kaupungissa niin mee vallottaan joku grillikota. Ovat varmaan aika hiljasiakin näin jussina, ku kaikki on jossain Himoksella.
Robin Hood tekis noin, ja se oli sankari. Tekosi on oikeutettu.Käyn nyysimässä naapurin grillin. The bastard has two!
Jahas, kaippa sitä voisi kävellä ensin lämppäriksi imurin kanssa kämppää ympäri ja sitten suunnistaa reeneihin.