Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sama homma. Vituttaa se imurin ääni ja sit se johto on aina saatana solmussa joka paikassa. Kaikenlisäks vie yleensä koko siivouskaapin tilan, senkin tilalle mahtuu esim 2koria kaljaa.

Totta tämäkin.

Sain imuroitua, tuli silti heitettyä kehiin huolella opeteltu kirosana-setti. Johto irtosi seinästä kolmeen kertaan kun se rullaus systeemi on paskana ja johto jäi milloin maton alle tai muuten jonkun huonekalun mutkaan, sitten imuri jäi taas nurkan taakse ja ei sitä nätisti voi sieltä "houkutella" samaan huoneeseen vaan se on riuhtaistava, jolloin letku irtoaa imurista itsestään. Sama toistui myös kerran kun imuri jäi kanittamaan kynnykseen. Ai että mää niin tykkään siivoamisesta!

Pitää varmaan heivata matot mäkeen täältä asunnosta niin voi itsekin keskittyä pelkkään moppaamiseen :) . Nyt on sopiva angsti päällä reeneihin :D .

Totta tämäkin.

Sain imuroitua, tuli silti heitettyä kehiin huolella opeteltu kirosana-setti. Johto irtosi seinästä kolmeen kertaan kun se rullaus systeemi on paskana ja johto jäi milloin maton alle tai muuten jonkun huonekalun mutkaan, sitten imuri jäi taas nurkan taakse ja ei sitä nätisti voi sieltä "houkutella" samaan huoneeseen vaan se on riuhtaistava, jolloin letku irtoaa imurista itsestään. Sama toistui myös kerran kun imuri jäi kanittamaan kynnykseen. Ai että mää niin tykkään siivoamisesta!

Pitää varmaan heivata matot mäkeen täältä asunnosta niin voi itsekin keskittyä pelkkään moppaamiseen :) . Nyt on sopiva angsti päällä reeneihin :D .

Terassilla ollu meikäläisenkin matot jo varmaan reilu kuukauden. Helpottaa huomattavasti, varsinkin kun tuntuu, että noi skidit kantaa tota hiekkaa varmaan vittuillakseen taskuissa tänne sisälle.

Enemmän huolestuttaa se, että osa naisista pitää tuon näköisistä miehistä. Ihmiskunta menee täysin rappiolle, ja kohta jokapaikka on täynnä pieniä Stigin kaltaisia olentoja. Ja kaikkia vituttaa.

Sama homma ne Nygårdin lanseeramat paksusankaset valkoset ja helvetin rumat aurinkolasit. Joka toisella vastaantulevalla on noi guidolasit päässä nykyään. Siihen vielä joku violetti NY-cäppi päähän niin avot.

Onks noi niitä uusia mitä telkkarissa mainostettiin?

Hrr viekoittelivat minua makkarahyllystä. Olin aikeissa ottaa perinteiset juustot, katsahdin ylös ja: heeeei, kukas sä oot? Tai siis keitäs Te olette? En oo tainnu nähdä mainoksia, aika roisin näköinen setti kyllä..3xmumsmums!

Sama homma ne Nygårdin lanseeramat paksusankaset valkoset ja helvetin rumat aurinkolasit. Joka toisella vastaantulevalla on noi guidolasit päässä nykyään. Siihen vielä joku violetti NY-cäppi päähän niin avot.
Onneks mulla ei oo lapsia. Tappaisin kirveellä, jos esim tytär tois tollasen valkosankasen cappi-hinaajan mun kotiini.

E: Oon jo pitkään sunnitellut vastaiskua noille. Kunnon sarkahousut jalkaan, jussipaita päälle ja henkselit vielä kruunuks. Jos oikein haluaa panostaa, niin helavyö on must.

Hrr viekoittelivat minua makkarahyllystä. Olin aikeissa ottaa perinteiset juustot, katsahdin ylös ja: heeeei, kukas sä oot? En oo tainnu nähdä mainoksia, aika roisin näköinen setti kyllä..3xmumsmums!

Mä voisin ostaa ihan vaan jotai halvempia ja käärästä omat pekonit ympärille. Kiuasmakkaraa koko viikonlopun. Vittu ku ois grilli.

Ainoa asia mista en tykkaa Suomen kesassa on se, etta lahes jokaisella terassilla luukutetaan Nygardia sun muita Suomen lahjoja musiikille ja niiden "kesabiiseja". Viime vuonna paloi taysin hermo siihen reggaerekka-biisiin, tana kesana sit johonkin muuhun.

Juhannuksen viettoon! :dance2:

Piti käydä tsekkaamassa huimapäänä, mikä on kauppojen ruuhkien tilanne. Kyllähän siellä pienet vitutukset sai aikaan, eli huomenna sama uudestaan.

Semi tylsää...Alkais jo fudispeli. Pitäsköhän korkata yks olut vai lähteä ajelemaan. Stadi taitaa olla aika hiljanen jo tähän aikaan?

Jahas, kaippa sitä voisi kävellä ensin lämppäriksi imurin kanssa kämppää ympäri ja sitten suunnistaa reeneihin :) .

Hmm, pitäis itekin löytää jostain itelle imurikuski, joita joskus naisiksikin kutsutaan..

Back
Ylös Bottom