Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu ei tarvi pyöriä. Mä joskus tein noita aurinkotervehdyksiä ja kyllä teki gutaa selälle. Tohon kun lisää vielä hengityksen niin se rauhoittaa ihanasti. Noita 2 x kummallekin jalalle ni olo on :thumbs:

Nyt alako jooga kiinnostamaan. Eikä haittaa että joka videossa o toinen toistaan notkeammat naaraat esittelemässä asentoja :thumbs:

Voitte kiittää minua myöhemmin.

megan_fox_in_short_dress-1280x800.jpg

megan-fox-52.jpg

megan-fox-42.jpg

celebs-with-amazing-legs09.jpg

maisa.png

317621_252669008117101_1459835664_n.jpg

Mä oon sitte fiksu. Ei onneks tartte valvoo muutaku koko yö nyt ton rosvopaistin kans..

Mä oon kanssa fiksu. Päätin joutessani sulattaa pakastinlokeron reilusta jääkerroksestaan ja kun ei napannut odottaa koko yötä, niin koko d-insinöörin viisaudellani keksin pistää pakastimeen hiustenkuivaajan hiljaiselle puhallukselle. Kaiken loppuun asti ajatellen suojasin kuivaajan vielä huolella tippuvalta vedeltä, pistin vehkeen päälle ja löin oven perässä kiinni ettälämpö leviäisi kunnolla. Mikä on siis näin hienossa ratkaisussa ainoa asia, jonka vielä voi unohtaa? No tietenkin se, että ei unohtuisi tietokoneelle vaan vähän seuraisikin tilannetta :jahas:... kuivaaja oli niin kuuma, että hyvä kun käsin uskalsi koskea, veden keruuastia valui yli ja oven sisäseinä oli pullistunut yhdestä kohtaa ulos niin, että otti lokeron väliritilään kiinni eikä ovi mennyt enää kiinni. No, hiustenkuivaaja jäi toimivaksi, vesi ei ehtinyt lattialle vaan valui vain jääkaapin pohjalle ja kuprua sai puupalikalla painettua sen verran sisään, että ovikin menee kiinni, joten päivän hyvä työ tuli suoritettu loppujen lopuksi onnistuneesti. Ehkä on silti parempi etten tuota kaapinromua uusikaan niin kauan kuin se toimii, se meinaan voisi jo ketuttaa jos uuden ja hyvän kaapin ovi näyttäisi tältä:

2012-06-21 21.55.30.webp

Pitäisikö postata joskus kirjoittamani Megan Fox aiheisen eroottisen novellin? En ole kehdannut laittaa sitä vielä minnekään.

On, on löysä, on. Ei pystyis tollaseen naruun. Mihinä on vaiks uusimmat kuvat meijän Minnasta?

Pitäisikö postata joskus kirjoittamani Megan Fox aiheisen eroottisen novellin? En ole kehdannut laittaa sitä vielä minnekään.

EI!!!! Ole niin kiltti.

Back
Ylös Bottom