Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pieni hajoaminen. :lol2:

Ymmärränkö nyt oikein, minun rumuuteni on jopa naurettavaa? Silloin kun ei enää voi edes sanoa hyi yäk, vaan rumuus menee niin yli että repeää nauramaan nähdessään?

Lähialueista Sievi on paras, ehdottomasti. Paska sali kylläkin kun loppuu painot kesken mullaki, ja mä oon kynis.

Veli oli Sievissä (anteeks, Sievisä) töissä joskus aikanaan, en mä ehkä sinne... Kotipaikkakunnalla ois sit valmennushommiakin kun veljen kihlattu haluaa että mä alan reenaamaan sen kanssa. Plus voisin ehkä saada veljen rivarin omaan käyttöön jos ne ostaa sen mimminsä kanssa talon. Valintojen maailma.

Veli oli Sievissä (anteeks, Sievisä) töissä joskus aikanaan, en mä ehkä sinne... Kotipaikkakunnalla ois sit valmennushommiakin kun veljen kihlattu haluaa että mä alan reenaamaan sen kanssa. Plus voisin ehkä saada veljen rivarin omaan käyttöön jos ne ostaa sen mimminsä kanssa talon. Valintojen maailma.
Valintojen maailma, sepä se. Pitää kans katella että minkä salin sitä valkkaa, ku muutto edessä syksystä. Jos päädyn Ykaan niin tuu nykiin hihasta jos näät :D Oon sellanen napit korvilla puhiseva 80kg ruipelo rillipää, joka on sosiaalinen ku puhelinpylväs. Anteeks, pylyväs.

Väärin. Aku Ankka ja Pytty :)

En ymmärrä mitä parempaa voisi tehdä ilman housuja. Kalsarit jalassa kalsarikännit on kyllä parasta, taidampa sittenkin ottaa sellaiset juhannuksena. Mitä sitä turhaan kuntoilee ku kukaan muukaan jussina salille lähe..

Ymmärränkö nyt oikein, minun rumuuteni on jopa naurettavaa? Silloin kun ei enää voi edes sanoa hyi yäk, vaan rumuus menee niin yli että repeää nauramaan nähdessään?

Mitään en myönnä, kun kaikki perustuu mun mielikuviin. :D

En ymmärrä mitä parempaa voisi tehdä ilman housuja. Kalsarit jalassa kalsarikännit on kyllä parasta, taidampa sittenkin ottaa sellaiset juhannuksena. Mitä sitä turhaan kuntoilee ku kukaan muukaan jussina salille lähe..

Mäpä tiedän. Isot pojat kerto...

Mitään en myönnä, kun kaikki perustuu mun mielikuviin. :D

Mäpä tiedän. Isot pojat kerto...

Edes mielikuvasi eivät voi vastata todellisuutta..

Hmm, kertoisivatpa minullekin joskus jotain. Ei tarvitsisi elää epäluulossa että mikä muka olisi parempaa?

Valintojen maailma, sepä se. Pitää kans katella että minkä salin sitä valkkaa, ku muutto edessä syksystä. Jos päädyn Ykaan niin tuu nykiin hihasta jos näät :D Oon sellanen napit korvilla puhiseva 80kg ruipelo rillipää, joka on sosiaalinen ku puhelinpylväs. Anteeks, pylyväs.

Mä oon se kainalopieruja päästelevä, ihmisiä epäilevästi pälyilevä, juomaveteensä tukehtuva ruipeloakka niin pitkillä käsillä, että melkein vois luulla että isi ja äiti apinaa yritti.

Edes mielikuvasi eivät voi vastata todellisuutta..

Hmm, kertoisivatpa minullekin joskus jotain. Ei tarvitsisi elää epäluulossa että mikä muka olisi parempaa?

Ilmoita kun kertovat. Voi olla aikamoinen ylläri!

Musta voisit vaikka ottaa brazilia jääkaapista?

Nääh. Niin nähty, katsottu ja koettu.

Mä oon se kainalopieruja päästelevä, ihmisiä epäilevästi pälyilevä, juomaveteensä tukehtuva ruipeloakka niin pitkillä käsillä, että melkein vois luulla että isi ja äiti apinaa yritti.
Eli kainalopierulta haiseva apina, joka tukehtuu ja pälyilee :D Gotcha, pidetään silmät auki moisten varalta. Omiin tuntomerkkeihin vois tieten lisätä myös huonot suoritustekniikat, pienet painot ja taljakickbackit.

Nyt ois ihan mahtava tarjous, haluaako joku tulla kokeilemaan pensasaidan leikkaamista? Huomenna olisi ainutlaatuinen tilaisuus kokea se riemu... Ei tarvii tuoda omaa sahaa mukana, varusteet on valmiina, talo tarjoaa. Vapaaehtoisia/kiinnostuneita? Ja tämä koskee vain huomista, viikonlopuksi luvataan kaatosadetta ja luultavasti kesä jatkuu täällä samanlaisena senkin jälkeen, joten tämä tilaisuus ei ole voimassa kauaa. Palkaksi voi saada vaikka viinipullon tai pari. :D

Hyvä. On sulla vielä toivoa.
Noni, hyvä tietää etten oo ihan menetetty :D Se on synkkä tie, jos lähtee nytkytteleen kickbackeja taljassa. Porttiteorian ja JP Fuxin mukaan seuraava vaihe on pakarapotkut taljassa, ja sitten voiki vaan odotella kunnes saa bongata spedeilynsä Salikomediaa-ketjusta. Olis muuten loistavaa joskus päästä sinne, mun salainen haave :D

Reilun 4 tunnin päikkärit rules...

Back
Ylös Bottom