Pieni hajoaminen. :lol2:
Ymmärränkö nyt oikein, minun rumuuteni on jopa naurettavaa? Silloin kun ei enää voi edes sanoa hyi yäk, vaan rumuus menee niin yli että repeää nauramaan nähdessään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pieni hajoaminen. :lol2:
Kalsarikännithän on parasta mitä ilman housuja voi tehdä!
Lähialueista Sievi on paras, ehdottomasti. Paska sali kylläkin kun loppuu painot kesken mullaki, ja mä oon kynis.
You're doing it wrong.
Kalsarikännithän on parasta mitä ilman housuja voi tehdä!

Valintojen maailma, sepä se. Pitää kans katella että minkä salin sitä valkkaa, ku muutto edessä syksystä. Jos päädyn Ykaan niin tuu nykiin hihasta jos näät :D Oon sellanen napit korvilla puhiseva 80kg ruipelo rillipää, joka on sosiaalinen ku puhelinpylväs. Anteeks, pylyväs.Veli oli Sievissä (anteeks, Sievisä) töissä joskus aikanaan, en mä ehkä sinne... Kotipaikkakunnalla ois sit valmennushommiakin kun veljen kihlattu haluaa että mä alan reenaamaan sen kanssa. Plus voisin ehkä saada veljen rivarin omaan käyttöön jos ne ostaa sen mimminsä kanssa talon. Valintojen maailma.
Väärin. Aku Ankka ja Pytty![]()
Ymmärränkö nyt oikein, minun rumuuteni on jopa naurettavaa? Silloin kun ei enää voi edes sanoa hyi yäk, vaan rumuus menee niin yli että repeää nauramaan nähdessään?
En ymmärrä mitä parempaa voisi tehdä ilman housuja. Kalsarit jalassa kalsarikännit on kyllä parasta, taidampa sittenkin ottaa sellaiset juhannuksena. Mitä sitä turhaan kuntoilee ku kukaan muukaan jussina salille lähe..
Mitään en myönnä, kun kaikki perustuu mun mielikuviin. :D
Mäpä tiedän. Isot pojat kerto...
Mäpä tiedän. Isot pojat kerto...
Valintojen maailma, sepä se. Pitää kans katella että minkä salin sitä valkkaa, ku muutto edessä syksystä. Jos päädyn Ykaan niin tuu nykiin hihasta jos näät :D Oon sellanen napit korvilla puhiseva 80kg ruipelo rillipää, joka on sosiaalinen ku puhelinpylväs. Anteeks, pylyväs.
Edes mielikuvasi eivät voi vastata todellisuutta..
Hmm, kertoisivatpa minullekin joskus jotain. Ei tarvitsisi elää epäluulossa että mikä muka olisi parempaa?
Musta voisit vaikka ottaa brazilia jääkaapista?
Eli kainalopierulta haiseva apina, joka tukehtuu ja pälyilee :D Gotcha, pidetään silmät auki moisten varalta. Omiin tuntomerkkeihin vois tieten lisätä myös huonot suoritustekniikat, pienet painot ja taljakickbackit.Mä oon se kainalopieruja päästelevä, ihmisiä epäilevästi pälyilevä, juomaveteensä tukehtuva ruipeloakka niin pitkillä käsillä, että melkein vois luulla että isi ja äiti apinaa yritti.
taljakickbackit.
Fitnesstranssu. Kyllä mä noita joskus yritin tehdä, kun olivat merkattuna tohon PHAT-ohjelman perusrunkoon. Hetken niitä kitkuteltua tuomitsin ne täyspaskoiks.Että mitkä? Oletko sinä joku fitnessnainen?!
Fitnesstranssu. Kyllä mä noita joskus yritin tehdä, kun olivat merkattuna tohon PHAT-ohjelman perusrunkoon. Hetken niitä kitkuteltua tuomitsin ne täyspaskoiks.
Noni, hyvä tietää etten oo ihan menetetty :D Se on synkkä tie, jos lähtee nytkytteleen kickbackeja taljassa. Porttiteorian ja JP Fuxin mukaan seuraava vaihe on pakarapotkut taljassa, ja sitten voiki vaan odotella kunnes saa bongata spedeilynsä Salikomediaa-ketjusta. Olis muuten loistavaa joskus päästä sinne, mun salainen haave :DHyvä. On sulla vielä toivoa.