Pitkästä aikaa hyvää Sonataa. Kikkeliheviähän tuo on eikä muuksi muutu, mutta jotenkin tykkään tästä :D
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mee nainen hierojalle?^ On hyvä biisi tuo Sonatan uusi. Paljon sitä kuunnellut. Hemmetin hemmetti että osaa olla pohkeet jumissa, yrittänyt venytellä, jumpata ja hieroa niitä tässä pari päivää. Sattuu vaan jatkuvasti.
Pitkästä aikaa hyvää Sonataa. Kikkeliheviähän tuo on eikä muuksi muutu, mutta jotenkin tykkään tästä :D
Mee nainen hierojalle?
Kato nyt, missasit gourmet-ruokaelämyksen ja pohjehieronnan ku et ollu Ykassa. Samalla siinä olis vähän pohkeita hieronu ku niitä mahaläskejä puristellu.Äh, reenijumia. Ite hieron kun ei vappaaehtosia oo tungeksinu oven takana :D Huomenna piipahan semmosen setän luo, joka tekee kalevalaista jäsenkorjausta, saapi vähän vilikasta tuota polovee ja lonkkaa.
Mä mietinki että sun on oltava pohjanmaalta tuolla hurtilla huumorillas??
Oikeesti Stadiista, mut oon asunu siellä muutaman vuoden.
Tässä äkkilähtöjä tsekkailen..Tais tulla lähtö mihin helvettiin...siis johonkin Antalyaan? Sois sitten viikko jossain....jossain.
Kato nyt, missasit gourmet-ruokaelämyksen ja pohjehieronnan ku et ollu Ykassa. Samalla siinä olis vähän pohkeita hieronu ku niitä mahaläskejä puristellu.
Niin, että hetken siellä jo kädet tärisi ja sydän jyskytti paniikinomaisesti. Sitten todellisuus paljastui. :D Nooh, tuut Tampere miittiin näyttäytymään, ni nähdään kuinka metsään toi mainoslause olisi mennyt, jos ollenkaan.![]()
.. kalsarikännäily yksin on alkkisten hommaa..
Ei tärissy eikä jyskyttäny, kun tiedän vallan hyvin itse ettei noi pitänyt muuten paikkaansa muuten kuin kaupungin osalta. Ja kysy vaikka keltä, minä en edes uskalla nähdä ketään kun olen oikeesti niin kauhea.
Toivottavasti tärppää, olishan se mukava ku olis pakkotoistolta aktiiveja tässä likelläNo voe samperi! Aina joku on väärällä paikkakunnalla. Yritin minä sinne töihinki hakia, vaan saapi nähä.
Opettajaksko hait?Toivottavasti tärppää, olishan se mukava ku olis pakkotoistolta aktiiveja tässä likelläOpettajaksko hait?
Lähialueista Sievi on paras, ehdottomasti. Paska sali kylläkin kun loppuu painot kesken mullaki, ja mä oon kynis.Joo, niihin hommiin juu. En kyl tiiä muuttaisinko Ykaan vai lähialueelle. En oo ihan varma haluaisinko asua samalla paikkakunnalla missä opetan. Tuskin se nyt mulle avautuu, mutta olisihan se hienoa. Jostain syystä tuo paluu pohjanmaalle kiinnostais tosi paljon. Mua ei haittaa asua "kaukana kaikesta", pohjanmaalla on mulle hyvin tärkeitä ihmisiä ja kaipaan hiljaisuutta. Helpostihan sieltä sitten pääsee pois jos ei haluakaan olla.