Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ On hyvä biisi tuo Sonatan uusi. Paljon sitä kuunnellut. Hemmetin hemmetti että osaa olla pohkeet jumissa, yrittänyt venytellä, jumpata ja hieroa niitä tässä pari päivää. Sattuu vaan jatkuvasti.

Pitkästä aikaa hyvää Sonataa. Kikkeliheviähän tuo on eikä muuksi muutu, mutta jotenkin tykkään tästä :D

Hyvä biisi tuo on, mutta radiossa jo puhki soitettu. Monen monta kertaa soi työpäivän aikana Radio Rockilta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Äh, reenijumia. Ite hieron kun ei vappaaehtosia oo tungeksinu oven takana :D Huomenna piipahan semmosen setän luo, joka tekee kalevalaista jäsenkorjausta, saapi vähän vilikasta tuota polovee ja lonkkaa.
Kato nyt, missasit gourmet-ruokaelämyksen ja pohjehieronnan ku et ollu Ykassa. Samalla siinä olis vähän pohkeita hieronu ku niitä mahaläskejä puristellu.

^^Petyin vähän Sonata Arctican uuteen lättyyn, ikävä vanhoja kunnon biisejä kuten:

Tänään vedetty tuplatreenit: aamulla sali ja illalla lenkki... Nyt sais syödä safkaa ihan hitosti, mutta ei tietenkään mee juuri mitään alas. :face:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä mietinki että sun on oltava pohjanmaalta tuolla hurtilla huumorillas??

Oikeesti Stadiista, mut oon asunu siellä muutaman vuoden.

Tässä äkkilähtöjä tsekkailen..Tais tulla lähtö mihin helvettiin...siis johonkin Antalyaan? Sois sitten viikko jossain....jossain.

Oikeesti Stadiista, mut oon asunu siellä muutaman vuoden.

Tässä äkkilähtöjä tsekkailen..Tais tulla lähtö mihin helvettiin...siis johonkin Antalyaan? Sois sitten viikko jossain....jossain.

Antalya on ainaki halpa, mua risoo alanyan osuudessa se bussimatka ja lentoaikataulut on yleisesti suht berberistä.. Ai ei ookkaa paljasjalkainen pohjalainen, no ei me sit ymmärretä toisiamme ;)

Kato nyt, missasit gourmet-ruokaelämyksen ja pohjehieronnan ku et ollu Ykassa. Samalla siinä olis vähän pohkeita hieronu ku niitä mahaläskejä puristellu.

No voe samperi! Aina joku on väärällä paikkakunnalla. Yritin minä sinne töihinki hakia, vaan saapi nähä.

Niin, että hetken siellä jo kädet tärisi ja sydän jyskytti paniikinomaisesti. Sitten todellisuus paljastui. :D Nooh, tuut Tampere miittiin näyttäytymään, ni nähdään kuinka metsään toi mainoslause olisi mennyt, jos ollenkaan. :)

Ei tärissy eikä jyskyttäny, kun tiedän vallan hyvin itse ettei noi pitänyt muuten paikkaansa muuten kuin kaupungin osalta. Ja kysy vaikka keltä, minä en edes uskalla nähdä ketään kun olen oikeesti niin kauhea.

.. kalsarikännäily yksin on alkkisten hommaa..

Ja silti vedän juhannuksen parhaat kännit! Jos en intoudu treenaamaan..

Ei tärissy eikä jyskyttäny, kun tiedän vallan hyvin itse ettei noi pitänyt muuten paikkaansa muuten kuin kaupungin osalta. Ja kysy vaikka keltä, minä en edes uskalla nähdä ketään kun olen oikeesti niin kauhea.

Pieni hajoaminen. :lol2:

Hö. Juhannussuunnitelmat muuttuu. En pääse järven rannalle, mikä on ehkä ihan hyvä asia. Mutta joudun paikkaan missä on ihmisiä. Yh.

Toivottavasti tärppää, olishan se mukava ku olis pakkotoistolta aktiiveja tässä likellä :) Opettajaksko hait?

Joo, niihin hommiin juu. En kyl tiiä muuttaisinko Ykaan vai lähialueelle. En oo ihan varma haluaisinko asua samalla paikkakunnalla missä opetan. Tuskin se nyt mulle avautuu, mutta olisihan se hienoa. Jostain syystä tuo paluu pohjanmaalle kiinnostais tosi paljon. Mua ei haittaa asua "kaukana kaikesta", pohjanmaalla on mulle hyvin tärkeitä ihmisiä ja kaipaan hiljaisuutta. Helpostihan sieltä sitten pääsee pois jos ei haluakaan olla.

Joo, niihin hommiin juu. En kyl tiiä muuttaisinko Ykaan vai lähialueelle. En oo ihan varma haluaisinko asua samalla paikkakunnalla missä opetan. Tuskin se nyt mulle avautuu, mutta olisihan se hienoa. Jostain syystä tuo paluu pohjanmaalle kiinnostais tosi paljon. Mua ei haittaa asua "kaukana kaikesta", pohjanmaalla on mulle hyvin tärkeitä ihmisiä ja kaipaan hiljaisuutta. Helpostihan sieltä sitten pääsee pois jos ei haluakaan olla.
Lähialueista Sievi on paras, ehdottomasti. Paska sali kylläkin kun loppuu painot kesken mullaki, ja mä oon kynis.

Isukki ja veli päätti ilahduttaa mua näin Juhannuksen alla ja käydä päiväreissulla Virossa. Hain juuri nelisen laatikkoa karpalolonee ja laatikollisen kaljaa porukoilta.. ehkä mä näillä yhen jussin pärjään vaikka yksinkin :D Oha tossa baarikaapissa sitte vielä kaikenlaista viintä ja viinaa jos oikee jano iskee :D

:dance2:

Back
Ylös Bottom