Ai Pyr0 ? ;)
Ei tällä kertaa. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai Pyr0 ? ;)
Ei tällä kertaa. :D
^^no mutta johan se Kride ne tuossa luetteli. Vilu, Kride Ja Invisus.
Huh, minä jo luulin että minua täällä yritetään mainostaa ihan väärin mainoslausein:jahas:Nojoo, luin tuon keskustelun nopeesti ja erehdyin lukemaan sit väärin. Grandie sai uuden hitaalla käyvän kaverin :D
Minun päässäni keskustelu meni näin: Kride sanoi tuon lukumäärän 3, Grandie kysyi ketkä 2 muuta ja mainitsi minut seuraavassa lauseessa(laskin itseni vääräuskoisesti mukaan), johon Kride sanoi seuraavaksi Vilun ja Invisuksen.. Luulin siis nopeesti luettuna että tarkoittivat minua, kun kysehän olikin selkeesti Kridestä itsestäänHuh, minä jo luulin että minua täällä yritetään mainostaa ihan väärin mainoslausein:jahas:
Luulin siis nopeesti luettuna että tarkoittivat minua, kun kysehän olikin selkeesti Kridestä itsestäänHuh, minä jo luulin että minua täällä yritetään mainostaa ihan väärin mainoslausein:jahas:

Nojoo, luin tuon keskustelun nopeesti ja erehdyin lukemaan sit väärin. Grandie sai uuden hitaalla käyvän kaverin :D

Haha, teetin pirun hienon hupparin. Mustan värinen ja edessä ja takana lukee keltaisella Security, on ihan sairaan hieno. Se päällä sitten jonnekkin festareille V.I.P puolelle kukkoilemaan.![]()
Töistä saatiin kesäkassit, jossa mm 754g naudan sisäfilettä. Tänään herkutellaan!
. Meillä saa silloin tällöin vaan jotain alkoholipitoista ja päälle varoituksen olla nätisti.Juujuu, kaikki ominaisuudet täyttyy: invisus ja Vilu tietysti.
Mä sain brandypullon ku saatiin metsätalkoot tehtyä. Harmi vaan etten ryyppää, menee toikin puteli kaapin perälle pölyttyyn.. Miks muuten aina annetaan lahjaks jotain brandya, likööriä, ym pahanmakusta viinaa?Töistä saatiin kesäkassit, jossa mm 754g naudan sisäfilettä. Tänään herkutellaan!
Mä sain brandypullon ku saatiin metsätalkoot tehtyä. Harmi vaan etten ryyppää, menee toikin puteli kaapin perälle pölyttyyn.. Miks muuten aina annetaan lahjaks jotain brandya, likööriä, ym pahanmakusta viinaa?
Oon aika kaukana noista kuvailluista ominaisuuksista
Semmonen mielikuva mullakin on. Ehkä Kride ajatteli että olen helppo huijattava.
Hehehe :D Tosta tuli mieleen kaveri joka meni yksin syömään vesisateeseen maitorahkaa, kun muija paisto aamupalaks paahtoleipää ja pekonia... Dieetillä hieman kiristi pantaa.Anna lahjaksi jollekin joka dokaa. En tiedä, en myöskään ymmärrä miksi dietillä olevalle tuodaan suklaataa tai muuta karkkia. Joskus siitä ärähtänyt. Nyt ei haittaa mutta dietillä haittaa ja jos se on etukäteen kerrottu niin ärsyttää!