Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No en kyllä siitäkään tiedä:D

- - - Updated - - -

No en kyllä siitäkään tiedä:D

^^no mutta johan se Kride ne tuossa luetteli. Vilu, Kride Ja Invisus.

Nojoo, luin tuon keskustelun nopeesti ja erehdyin lukemaan sit väärin. Grandie sai uuden hitaalla käyvän kaverin :D
Minun päässäni keskustelu meni näin: Kride sanoi tuon lukumäärän 3, Grandie kysyi ketkä 2 muuta ja mainitsi minut seuraavassa lauseessa(laskin itseni vääräuskoisesti mukaan), johon Kride sanoi seuraavaksi Vilun ja Invisuksen.. Luulin siis nopeesti luettuna että tarkoittivat minua, kun kysehän olikin selkeesti Kridestä itsestään :) Huh, minä jo luulin että minua täällä yritetään mainostaa ihan väärin mainoslausein:jahas:

Haha, teetin pirun hienon hupparin. Mustan värinen ja edessä ja takana lukee keltaisella Security, on ihan sairaan hieno. Se päällä sitten jonnekkin festareille V.I.P puolelle kukkoilemaan. :)

Nojoo, luin tuon keskustelun nopeesti ja erehdyin lukemaan sit väärin. Grandie sai uuden hitaalla käyvän kaverin :D
Minun päässäni keskustelu meni näin: Kride sanoi tuon lukumäärän 3, Grandie kysyi ketkä 2 muuta ja mainitsi minut seuraavassa lauseessa(laskin itseni vääräuskoisesti mukaan), johon Kride sanoi seuraavaksi Vilun ja Invisuksen.. Luulin siis nopeesti luettuna että tarkoittivat minua, kun kysehän olikin selkeesti Kridestä itsestään :) Huh, minä jo luulin että minua täällä yritetään mainostaa ihan väärin mainoslausein:jahas:

Ei ruveta halkomaan hiuksia nyt tuosta heitosta. Pistin siihen "ainakin", koska eihän tuohon listaan ollut lueteltu edes omia (läheisiä) kavereita, jotka ovat myös Tampereen miesaatelistoa ;)

Luulin siis nopeesti luettuna että tarkoittivat minua, kun kysehän olikin selkeesti Kridestä itsestään :) Huh, minä jo luulin että minua täällä yritetään mainostaa ihan väärin mainoslausein:jahas:

Niin, että hetken siellä jo kädet tärisi ja sydän jyskytti paniikinomaisesti. Sitten todellisuus paljastui. :D Nooh, tuut Tampere miittiin näyttäytymään, ni nähdään kuinka metsään toi mainoslause olisi mennyt, jos ollenkaan. :)

Yippee, I have a friend! :)

Haha, teetin pirun hienon hupparin. Mustan värinen ja edessä ja takana lukee keltaisella Security, on ihan sairaan hieno. Se päällä sitten jonnekkin festareille V.I.P puolelle kukkoilemaan. :)

Teetin joskus hienon mustan topin, jossa oli takana iso STOP merkki, ja alla teksti looking at my ass.Ikinä en kehdannut sitä päälle laittaa, ja näin myöhemmin ajateltuna, onhan se aika mauton.

Töistä saatiin kesäkassit, jossa mm 754g naudan sisäfilettä. Tänään herkutellaan!

Töistä saatiin kesäkassit, jossa mm 754g naudan sisäfilettä. Tänään herkutellaan!
Mä sain brandypullon ku saatiin metsätalkoot tehtyä. Harmi vaan etten ryyppää, menee toikin puteli kaapin perälle pölyttyyn.. Miks muuten aina annetaan lahjaks jotain brandya, likööriä, ym pahanmakusta viinaa?

Aiai kun teksi mieli vetää juhannuksena kunnon kolmen päivän känni, mutta ei taida olla mitään sopivaa paikkaa sen suorittamiselle. Ellei sitte vaan linnottaudu kotiin ja kalsarikännäile.

Mä sain brandypullon ku saatiin metsätalkoot tehtyä. Harmi vaan etten ryyppää, menee toikin puteli kaapin perälle pölyttyyn.. Miks muuten aina annetaan lahjaks jotain brandya, likööriä, ym pahanmakusta viinaa?

Anna lahjaksi jollekin joka dokaa. En tiedä, en myöskään ymmärrä miksi dietillä olevalle tuodaan suklaataa tai muuta karkkia. Joskus siitä ärähtänyt. Nyt ei haittaa mutta dietillä haittaa ja jos se on etukäteen kerrottu niin ärsyttää!

Oon aika kaukana noista kuvailluista ominaisuuksista

Semmonen mielikuva mullakin on. Ehkä Kride ajatteli että olen helppo huijattava.

Anna lahjaksi jollekin joka dokaa. En tiedä, en myöskään ymmärrä miksi dietillä olevalle tuodaan suklaataa tai muuta karkkia. Joskus siitä ärähtänyt. Nyt ei haittaa mutta dietillä haittaa ja jos se on etukäteen kerrottu niin ärsyttää!
Hehehe :D Tosta tuli mieleen kaveri joka meni yksin syömään vesisateeseen maitorahkaa, kun muija paisto aamupalaks paahtoleipää ja pekonia... Dieetillä hieman kiristi pantaa.

Vee-ille, kävin kiinalaisessa. Normaalisti syön aina pekingin kanaa, mutta tänään sun innoittamana söin currykanaa kookosmaidossa. Oli hyvvää ja tuli lämmin :D

Back
Ylös Bottom