Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpäs jotenkin nyt vituttaa. Tai tympii lähinnä. Huomenna ois lekuriaika taas ja tohtori meinas perjantaina että varmaan viikko vielä ainakin saikkua ja nyt stressaa työpaikan puolesta ja hävettää muutenkin olla saikulla jonkun vitun sormen takia näin helvetin pitkään... Vaikka en mä kyllä vasemmalla kädellä oikeen voi mitään nostaa tai puristaa mistään kiinni tms mitä asentajasekatyöläisen tarvii paljon tehdä.. Tosin kyllähän äijät sielä varmasti kehuu kahvitauolla nortti huulessa miten ennen vanhaan tehtiin vaikka avomurtuman kanssa työvuoro loppuun ja sitten vasta lääkäriin. Jos ei viina auttanut. Tuskin mulla edes on työpaikkaa enää, kun huomenna saan tietää jatkuuko sopimus vai ei.. En mä kyllä haluais myöskään että tosta sormesta jää sellanen ikuisesti arka jos ei se kunnolla nyt parane, enkä mä kyllä ole mitään saikkua kerjännytkään vaan lekurit määrännyt aina kun kysyneet minkälaista työtä teen. Noh, kaippa noita töitä taas sitten jostain joskus löytää.. Tai sitten kun tonne menee saikun jälkeen jos työt jatkuu niin vittuilua saa kyllä kuunnella varmasti isolla kädellä. Voi persereikä.

e. Eniten ahistaa tässä varmaan vielä se, että kukaan ei edes usko että haluaisin olla mielummin töissä kun kotona sormi paketissa. Pomollekkin sanoin viimeeks kun soitin saikun jatkumisesta että olisin kyllä jo mielummin töissä, niin naurahti vaan vittumaisesti. vmp

Mä jatkoin peukalo paskan hommii sen sijaan että olisin antanu kunnolla parantua. Kyl näin 4 vuotta myöhemmin vituttaa kun ihan vaan kätellessä toi muistuttaa siintä. Penkissäkin melkeen pakko tehä apinaotteella. Ihan oikein kun parantelet, ihan sama mitä joku kahvitauolla selittää.

//Mulla tää oli tosin jo kerran aiemminkin murtunu äksidentis, viimeksi ovihommissa.:D:face: Ja taisi "vasta" kolmaskin kesä olla tuosta mutta kyl vituttaa silti. Olisi sentäs edes ollu oikea työ kyseessä.:D

^joo, ***ttu itsekkin heräsin taasen ihan liian aikaisin.kuudelta lähtö ja piisais kun herää 05.30 mut munkäs teet kun herää eikä nukuta :(

Hieman on semmonen lepäämätön olo. :zzzz:

...ja tosiaan juhannukseen enää muutama hassu päivä. :wtf:

No aijaa, pääsi eilen himaan yhden aikaan reissusta ja piti yrittää valvoa iltaan asti, että saisi tuon rytmin kuntoon - yeah right. Nukahdin joskus kuuden maissa ja heräsin yhentoista-kahentoista maissa illalla, enkä ole sen jälkeen nukkunut silmäystäkään. Vähän semmonen olo että kävis jotenkin ylikierroksilla. :rolleyes:

...ja tosiaan juhannukseen enää muutama hassu päivä. :wtf:

Vähän oli aamulla semmonen...öhhhh... örrnggghhh... ääääh... hnnngggghhh... -olo. Ei millään ylös sängystä. Paitsi sitten kun koira loikkas mahan päälle ja tuli kiire vessaan.

Oh juhannus. Tykkäisköhän naapurit jos hakisin koivupuun tohon parvekkeelle? Makkaraa vois ainakin ostaa ja kiukaalla kärventää, paljon limunaatia niinku joskus pienenä ja sitten vaikka kirjaa lueskelis. Jokakesäinen Agatha Christie on jälleen kerran aloitettu, kiva lukea englanniksi noita. Jos kohta lähtis pyörällä salille, ihanan raikas ilma kun satoi vettä koko eilisen ja osan yötäkin. Aavistuksen reippaampi päivä tänään Kairan elämässä :)

No aijaa, pääsi eilen himaan yhden aikaan reissusta ja piti yrittää valvoa iltaan asti, että saisi tuon rytmin kuntoon - yeah right. Nukahdin joskus kuuden maissa ja heräsin yhentoista-kahentoista maissa illalla, enkä ole sen jälkeen nukkunut silmäystäkään. Vähän semmonen olo että kävis jotenkin ylikierroksilla. :rolleyes:

Oh jetlag, how I not misseth thee. Paitsi että parin kuukauden päästä oon tossa samassa tilassa... Sit ei auta kuin valvoa väkisin joku puoltoista vuorokautta ja sitten ruveta nukkumaan.

Back
Ylös Bottom