Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis tätäkö mä hain kun menin salille? Miten noille voi selittää, että salilla käynti on mulle mielen harjoitusta, keskittymistä, paikka jossa kohtaan itseni?

No höh. Meille muille se on pinnallista pakkopullaa, jonka tarkoitus on näyttää hyvältä ja kerätä huomiota

Blææh! Yøvuoro... Hyvä olla jo tässä vaiheessa ihan pihalla. Vartijasetä ei meinannut millään ymmärtää että olen täällä töissä kellon ympäri. Oli mennyt lukitsemaan oven, onneksi löytyy kiertoreitti. :evil:

Mua aina pelottaa, että jään lukkojen taakse jos oon vikojen lähtijöiden joukossa illalla töissä. :D

Mua aina pelottaa, että jään lukkojen taakse jos oon vikojen lähtijöiden joukossa illalla töissä. :D

Täältä pääse kyllä aina jotain reittiä ulos, mutta takaisin sisälle tuleminen voi ollakin eri juttu jos sattuu unohtamaan avainkortin matkasta... :D Sitä on tullut muutamia kertoja kokeiltua.

Kävin pörisee kaupungilla. Oli ihan nastaa! :rock:

Se on Jukolan yö tänä yönä, kuka seuraa? Itse suunnistin äsken kapakista kotia ja se riitti suunnistuksen taiaksi mulle.

Aattelin Jukolan kunniaksi suunnistaa kohta jääkaapille. Siellä on uusia perunoita ja jauhelihakastiketta...:kuola:

Ja vastaus kysymykseen. Kyllä tuo TV, on koko yön päällä.

2.osuus 10.8km. Halden johtaa, +36s Kalevan Rasti, +38s IFK Göteborg...Ai miten niin oon penkkiurheilija...:D

eli löysit ruokarastille, varhaisperunat onkin herkkua talven jälkeen.

Jep,

Ruokarasti löydetty. Kilo uusia perunoita ja 800g jauhelihaa ( kastikkeen muodossa n 2l ) Odottaa kesyttäjäänsä...No puolet kyllä tuli jo syötyä. Mutta pikku hiukopalaa vielä pitää ottaa.
Kai tulit sentään itse nakkarin kautta?

Onneks mun luottortti on poikki niin en nää viimesiä numeroita ja näin ollen en pääse tallettamaan. Viimeks meni vaan 800e vajaa tunnissa. :urjo:

Miten ois pikku PLO?:D Teksukin toki käy...

...Ei kuulosta +EV.ltä sun pelaaminen. Pidähän kortit vaan piilossa...:eek: ( sekä luotto, että peli)...

Iltaa

Oi että 5 päivää ja sitte mökille :kippis1::kuola::zzzz::kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kai tulit sentään itse nakkarin kautta?

Oon jättänyt tuon yösyömisen pois, nyt on kuitenkin nälkä kun vielä jumituin kattomaan telkkua. On kyllä melkoinen valoilmiö tuolla metässä. Yhellä kartat solmussa ja osa juoksi järveen, yrittivät oikasta kun matala oli.

Oon jättänyt tuon yösyömisen pois, nyt on kuitenkin nälkä kun vielä jumituin kattomaan telkkua. On kyllä melkoinen valoilmiö tuolla metässä. Yhellä kartat solmussa ja osa juoksi järveen, yrittivät oikasta kun matala oli.

" That´s Suunnistus " :D

Itse toki suunnistan navigaattorilla. Toivottavasti tänne ei eksy kukaan Valio-Jukolasta, kun Venlatkin on jo maalissa...Niiden kanssa ois voinu kyllä pusikoissa kirmata.:lol2:

Blææh! Yøvuoro... Hyvä olla jo tässä vaiheessa ihan pihalla. Vartijasetä ei meinannut millään ymmärtää että olen täällä töissä kellon ympäri. Oli mennyt lukitsemaan oven, onneksi löytyy kiertoreitti. :evil:
Jaahas... täällä on muitakin yötyöläisiä. Neljän vapaan jälkeen on hyvä aloitella viiden yön putkea.

Jaahas... täällä on muitakin yötyöläisiä. Neljän vapaan jälkeen on hyvä aloitella viiden yön putkea.

Jep, 12 tunnin yövalvontaa suoritan. Näissä pitkissä viikonlopuissa on se hyvä puoli että saa arjen vapaaksi, paljon mukavampi tehdä töitä vaan kahtena päivänä viikossa. :D Juhannus menee myös töissä, sen jälkeen voikin lomailla kolme viikkoa. :dance:

Töissä ollaan täälläkin toista yötä peräkkäin. Vielä su-ma välinen yö niin oliskin seuraavan kerran duunia vasta torstaina... Tekeminen meinaa vaan loppua kesken, pelasin äskenkin varmaan kolme varttia pasianssia.

Back
Ylös Bottom