Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Töissä ollaan täälläkin toista yötä peräkkäin. Vielä su-ma välinen yö niin oliskin seuraavan kerran duunia vasta torstaina... Tekeminen meinaa vaan loppua kesken, pelasin äskenkin varmaan kolme varttia pasianssia.

Tuttua touhua, pelisivut ja muu ajanviete on ahkerassa käytössä. Uusin "huvitus" minkä olen keksinyt, on palapelit netissä... :nolo: Siinä saa ainakin aikaa menemään.

Tuttua touhua, pelisivut ja muu ajanviete on ahkerassa käytössä. Uusin "huvitus" minkä olen keksinyt, on palapelit netissä... :nolo: Siinä saa ainakin aikaa menemään.
:) Kirjoilla pärjää yleisesti aika hyvin ajan tappamisessa, mut lukeminen vaatis tällä hetkellä liikaa aivotyöskentelyä... Voiton puolella kuitenkin; 7 tuntia kasassa ja 3 edessä. Ja helpottaa kun miettii et voi nukkua koko päivän huomenna. :thumbs:

Joku päätti soittaa ovikelloo tossa 20min sitten. Vittu mikä sydäri kun koira repäs järjettömän haukkukonsertin käyntiin. Ei hajuakaan kuka siellä oli.

Ai jumalauta, että rupesi neekerit vituttamaan ihan saatanasti. Jos on kaveri, kenen mielestä naapuri-nimitys on ihan ok (musta kaveri siis), niin vittuako muut neekerit/valkoiset baarissa rupeavat kitisemään. Suksikoot vittuun meikän puolesta.

Salitreeni on kyllä harrastus, josta ei kannata ikinä keskustella ihmisten kanssa jotka eivät sitä itse harrasta, ei vaikka kysyttäisiin. Mutisee vain jotain epämääräistä, niin pääsee vähemmällä ja välttyy kysymyksiltä, joihin annetut vastaukset tyrmätään kuitenkin heti asioista mitään tajuamatta ja nipusta totuutena esitettyjä ennakkoluuloja ja oletuksia, joihin on poikkeavia näkemyksiä turha yrittääkään tarjota.

Juu on huomattu, mutta aina ne vaan haluis ajaa keskustelun johonkin, jossa selitellään miksi ei itse tee jne. Blööh. Mikäs sen mukavampaa ku selitellä ja syitähän löytyy...

BTW: Ehanaa ku sai eilen ekat kärtsäykset iholle. Onneks ei kuitennii liikaa palanu, vähän tuntuu masussa ja pohkeissa =).

Miten noille voi selittää, että salilla käynti on mulle mielen harjoitusta, keskittymistä, paikka jossa kohtaan itseni? Ohjeeni itselleni taitaa olla: Vältä ihmisiä, mene salille ja ole nöyrä. Älä puhu siitä.

Erinomaisesti kiteytetty... Itseäni on hämmentänyt se, että ahkeran treenaaminen ja kurinalainen ruokavalio nähdään jonain kauheana uhrauksena ja kärsimyksenä pekästään sen ulkonäön eteen, ikään kuin se timmi kroppa olisi ainoa asia minkä salitreeni voi antaa. Huoh.

Eilen Amarillossa illastamassa ja siitä kätevästi yökerhon puolelle piipahtamaan. Ja kyllä kannatti! Tällainen hittibiisi mennyt itseltäni täysin ohi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onkohan noilla kaikki ihan hyvin...?

^^Ittee lähinnä vituttaa tuo rankutus, kun sitä saa kuunnella radiosta joka toinen tunti...

Eilen sain viimein laitettua usbitikun täyteen dada lifeä, niin nyt on autoonkin jotain mukavaa kuunneltavaa :D

Saahan sillä lisäksi varmasti rikottua itsensä ja muututtua yhtä hitaaksi ja jäykäksi kuin 100-vuotias vanhus :rolleyes:.

Jumi on voimaa.

Nyt tulee pitkää juttua. Siis tää on niiin OT.

Ai että. Ihmiset on kyllä outoja. Näiden hihattomien paitakelien tultua koen oloni objektiksi. Viime viikolla aloitin kesäduunissa, jossa muut työntekijät ovat naisia ja suurimmalla osalla +20-30 kg ylipainoa. Parin ekan päivän aikana tuli kyselyitä harrastuksista jne. että olenpa timmissä kunnossa ja että mitä: vaan pari-kolme kertaa viikossa reeniä jne ihmetyksiä. Loppuviikosta mun pitäis olla tekemässä ohjelmaa ja pelastaa ne. Meikäläinen vuoden veivanneena ei ole ketään neuvomaan muuta kuin että se tulee sitten aikanaan sisältä se himo.. Ja ihankuin niiden mieli kuvittelis, että lihas=mies, mutta tää onkin nainen että mitä vittua? Ykskin melkeen häpeillen kehu käsivarsia.. Ei se tee susta lesboa jos tykkäät kattella. Tai ehkä se on hyväkin ravistella sun sisäistä maailmankuvaas. Noh, näin tossa vanhan työkaverin. Ja eihän me sitten tietenkään puhuttu muusta kuin reenaamisesta (tai siis mitä hänen pitäisi tehdä) ja että hän haluaa vaihtaa samalle salille kuin minä. Mentiin baariin ja hyvä ettei esitellyt mua kavereilleen lady Deltoidina. Juu moi, mulla on sitten sielu kans tuolla sisällä. Kisoihin pitäs jonku tiskillänotkujan mielestä mennä ja siis sehän oli ittekki kisannu joskus joo. Siis tätäkö mä hain kun menin salille? Miten noille voi selittää, että salilla käynti on mulle mielen harjoitusta, keskittymistä, paikka jossa kohtaan itseni? Ohjeeni itselleni taitaa olla: Vältä ihmisiä, mene salille ja ole nöyrä. Älä puhu siitä.

Anteeksi pitkä monologi, mutta ihmiset.todella.ovat.erikoislaatuinen.poppoo =) ja kyllä mä oon positiivisesti kuitenkin yllättynyt millaisia ajatuksia kesä tuo tullessaan. Tätäkään en ole ennen kokenut.

Muuuutta ymmärsinkö oikein rivien välistä ja tekstin sisällöstä että PikkuPatleetti on NAINEN?! :wtf: Ehkä tuo nimimerkki on hieman hämännyt ja olen ehkä sen sekottanu johonkin toiseenkin.

Muuuutta ymmärsinkö oikein rivien välistä ja tekstin sisällöstä että PikkuPatleetti on NAINEN?! :wtf: Ehkä tuo nimimerkki on hieman hämännyt ja olen ehkä sen sekottanu johonkin toiseenkin.

Kyllä se on Nainen, löytyyhän sen timmit kuvatkin tuolta.

Treenit kulki ihan sairaan hyvin. Sää on pehvasta, tänään kummityttelin synttärit ja kakkua.

Back
Ylös Bottom