Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yhdestä päivästä ei saa kyllä (ainakaan hlökohtaisesti) kuin pienen väsymyksen ja janon seuraavalle päivälle. Mutta onhan toi holittomien latkiminen hyvä tapa estää hallitsematonta känniä.

On niin nätti ilma etten voi hillitä itseäni! Wubwub!
[video=youtube_share;dD40VXFkusw]http://youtu.be/dD40VXFkusw[/video]

Lahjoitetaan miesten jenkkakahvat, kokoa L. Vaihdossa voidaan ottaa itsekuria ja harkintakykyä.

Voin opettaa siulle yhen todella tehokkaan treeniliikkeen, mikä polttaa rasvaa kohdennetusti tosta kropan kohalta:

Kävele jääkaapille
Avaa jääkaapin ovi
Käännä päätäsi vasemmalle
Käännä päätäsi oikealle
Toista pään liikkeet 4-6 kertaa
Muodosta ääneen lause "en ota"
Sulje jääkaapin ovi

Se oli semmonen kisapäivä, hemmetin hikinen, hyttysiä täynnä ja semmosia ärräpäitä että jäis rasvaiset rekkakuskitkin kakkosiksi. Omat sijoituksen tänään viides ja kahdeksas, eli ei mitään jälkipolville mainittavaa. Onneksi isä kuitenkin pokkasi piekkarilla SM-kultaa ja äiree rykäs ilmakolla SM-pronssia. Hyvä minun vanhemmat! Vähän sillein yllättäin sain siinä selville senkin, että olen jo vuoden pitänyt hallussani kahta SE-tulosta ilmakkoluokassa. Tänään toinen niistä rikkoutui, mutta toinen on edelleen minun nimissäni :) Nyt suihkuun, ei ole kauhean hehkeä tämä hien, paskan, hyttysmyrkyn, ruudin ja aseöljyn tuoksu :D

Ei sais valittaa, mutta että on kuuma! Onneks vaan 10 metriä järveen.. No jatketaan iltaa sit uinnin jälkeen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No niin, nyt alkoi sitten viheliäinen tärinä ja koko kropan kuumotus.

Mitä Mitä?

Kävikö JudoHemmon tie, oman käden kautta onneen? Oireet ainakin täsmäisivät!

Mitä Mitä?

Kävikö JudoHemmon tie, oman käden kautta onneen? Oireet ainakin täsmäisivät!

Kyllä nämä vapinat ja tutinat taitavat johtua viikon överitreenaamisesta. Ihmettelinkin jo, kuinka normaali olo oli vielä tunti sitten. Voipi olla, että kroppa käy vähän ylikierroksilla, kun kuudessa päivässä treenaa 17 kertaa.

Kyllä nämä vapinat ja tutinat taitavat johtua viikon överitreenaamisesta. Ihmettelinkin jo, kuinka normaali olo oli vielä tunti sitten. Voipi olla, että kroppa käy vähän ylikierroksilla, kun kuudessa päivässä treenaa 17 kertaa.

Höh...

Ajattelin, että olisit vähän välillä relannut. Kuulostaa aika hurjilta nuo määrät. Ei ole varsinainen ihme, että puskee tutinaa ja tötinää...

Yliannostus liikuntaa? Äkkiä sohvaperunaksi makaamaan, kalsarit jalkaan (kera vaaleanpunaisen solmion) ja epäterveellistä ruokaa naamaan. Ehkä jopa olutpullo tai pari vastalääkkeeksi. Jaffakin käy tietysti hätätapauksessa...

Yliannostus liikuntaa? Äkkiä sohvaperunaksi makaamaan, kalsarit jalkaan (kera vaaleanpunaisen solmion) ja epäterveellistä ruokaa naamaan. Ehkä jopa olutpullo tai pari vastalääkkeeksi. Jaffakin käy tietysti hätätapauksessa...
Kuulostaa perus päivältä. No eipä ole mulla judohemmon kaltaista ongelmaa:)

Nyt tulee pitkää juttua. Siis tää on niiin OT.

Ai että. Ihmiset on kyllä outoja. Näiden hihattomien paitakelien tultua koen oloni objektiksi. Viime viikolla aloitin kesäduunissa, jossa muut työntekijät ovat naisia ja suurimmalla osalla +20-30 kg ylipainoa. Parin ekan päivän aikana tuli kyselyitä harrastuksista jne. että olenpa timmissä kunnossa ja että mitä: vaan pari-kolme kertaa viikossa reeniä jne ihmetyksiä. Loppuviikosta mun pitäis olla tekemässä ohjelmaa ja pelastaa ne. Meikäläinen vuoden veivanneena ei ole ketään neuvomaan muuta kuin että se tulee sitten aikanaan sisältä se himo.. Ja ihankuin niiden mieli kuvittelis, että lihas=mies, mutta tää onkin nainen että mitä vittua? Ykskin melkeen häpeillen kehu käsivarsia.. Ei se tee susta lesboa jos tykkäät kattella. Tai ehkä se on hyväkin ravistella sun sisäistä maailmankuvaas. Noh, näin tossa vanhan työkaverin. Ja eihän me sitten tietenkään puhuttu muusta kuin reenaamisesta (tai siis mitä hänen pitäisi tehdä) ja että hän haluaa vaihtaa samalle salille kuin minä. Mentiin baariin ja hyvä ettei esitellyt mua kavereilleen lady Deltoidina. Juu moi, mulla on sitten sielu kans tuolla sisällä. Kisoihin pitäs jonku tiskillänotkujan mielestä mennä ja siis sehän oli ittekki kisannu joskus joo. Siis tätäkö mä hain kun menin salille? Miten noille voi selittää, että salilla käynti on mulle mielen harjoitusta, keskittymistä, paikka jossa kohtaan itseni? Ohjeeni itselleni taitaa olla: Vältä ihmisiä, mene salille ja ole nöyrä. Älä puhu siitä.

Anteeksi pitkä monologi, mutta ihmiset.todella.ovat.erikoislaatuinen.poppoo =) ja kyllä mä oon positiivisesti kuitenkin yllättynyt millaisia ajatuksia kesä tuo tullessaan. Tätäkään en ole ennen kokenut.

Vältä ihmisiä, mene salille ja ole nöyrä. Älä puhu siitä.

Salitreeni on kyllä harrastus, josta ei kannata ikinä keskustella ihmisten kanssa jotka eivät sitä itse harrasta, ei vaikka kysyttäisiin. Mutisee vain jotain epämääräistä, niin pääsee vähemmällä ja välttyy kysymyksiltä, joihin annetut vastaukset tyrmätään kuitenkin heti asioista mitään tajuamatta ja nipusta totuutena esitettyjä ennakkoluuloja ja oletuksia, joihin on poikkeavia näkemyksiä turha yrittääkään tarjota.

Back
Ylös Bottom