Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höh, ihmettelin jo pidemmän aikaa, että miksi avatar ei näy ja enhän minä ole enää VIP! Eikä kukaan saatana ilmoittanut.
Kokkelivekkulit. Pablollaki nenä valkosena.
Katso sähköpostiasi, siellä on todennäköisimmin ilmoitus.
Sen kerran kun ajattelen, että nyt kyllä ostan karkkia ja syön kaiken yksin, niin ei ole kaupassa sitä karkkia mitä piti ostaa. Pitäkää tunkkinne saatana.
Kaikki karkit on hyviä!
Ohhoh, isi herätti jo ennen yhtä. Ei sentään haukkunut maanrakoon kun sanoin että oon saikulla, örgh. Postista oli tullut mun tilauslahja, kun tilasin Tuulilasin joskus. Oikeasti jopa ihan hieno pikkutaskulamppu. Paljon tyylikkäämpi kun perus mäklaitti! Kirkaskin vielä ja paristo"lipas" oli hauska. Höhöhöö jostain se on ilot tähän elämään revittävä.
Joku fleshlight vai?
Helvetin kova lätty 
Pirun tykiltä kyllä kuulosti, mutta tuo Iron Maiden -laulu vähän latisti.

Kyllähän tuo pätevältä kuulostaa ja eiköhän tätäkin opi kuuntelemaan, pitää kuunnella lätty jossakin vaiheessa. Ja mitään öriöriähän (Cannibal Corpse ymsyms) en kaipaa, sellainen Lamb of God / Killswitch Engage tyylinen laulu osuu parhaiten itselleni.

Parveketta mä fiksailin. Nyt riisiä, jauhelihaa ja viru valg.. eiku jos menis shortseja etsimään.
Onks joku ostanu viime aikoina ja mistä sai ja hyvätkin?
Okei, asut näköjään pääkaukiseidulla. Mene johokin mikä myy ns. hip-hop merkkejä, löytyy kokoa ja on siistejä. Ja ei tod ole mitään lökäpöksyja vaan just passelita treenatun miehen reisille ja perseelle. Nyt en valittavasti osaa mitään liikettä sanoa mutta Kluuvista löytyi noita liikkeitä ennen ainakin kaksi. Siisteimmät ja rennoimmat shortsit löytyy yleensä noista.
Itsekkin pitäs mahd. pian ostaa 2-3 kesäksi. Kerro jos löydät helmiä liikkeitä, täällä käpykylässä mitään ole.