Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uunissa tulossa kanan rintaa ja uunivihanneksia :D.. nam nam..

Oppi eilen jotain uutta: Kannattaa leikata varpaankynnet ennen thaiboxing -reenejä :D Lähti toisesta isovarpaan kynnestä puolet ja toisesta palanen. Muuten selvisin kyl vähällä; vaan pari mustelmaa ja varpaitten rystyset (mitkä lie), vähä turvoksis :D Hauskaa oli kyl eli ens viikkoo odotelles!

Näin oikeita unelmaäitejä tässä yksi päivä tuossa läheisellä leikkikentällä. Yh-äidit veti lonkeroa Ed Hardyn hupparit päällä ja lapset leikki vieressä. Ei vittu mitä touhua :D

Oppi eilen jotain uutta: Kannattaa leikata varpaankynnet ennen thaiboxing -reenejä :D Lähti toisesta isovarpaan kynnestä puolet ja toisesta palanen. Muuten selvisin kyl vähällä; vaan pari mustelmaa ja varpaitten rystyset (mitkä lie), vähä turvoksis :D Hauskaa oli kyl eli ens viikkoo odotelles!

Mää odotin, että mulla on käsivarret mustelmilla magan torjunnoista, mutta ei sitten mitään. Ei ole edes kipiät, taisi olla mulla sittenkin liian helläkätinen pari, taikka mää oon karaistunut enkä enää noin pienistä mene rikki :rolleyes: .

Mää odotin, että mulla on käsivarret mustelmilla magan torjunnoista, mutta ei sitten mitään. Ei ole edes kipiät, taisi olla mulla sittenkin liian helläkätinen pari, taikka mää oon karaistunut enkä enää noin pienistä mene rikki :rolleyes: .

No mä ny oon muutenki altis teloon itteeni, että selvisin toistaseks yllättävän vähällä :D haukkaritki vähä kipiät "kylkityynyn" pitelemisestä.. tiä mikä sen oikee nimi sitte on.. :D heh

Sä oot vaa nii voimamimmi, ettei sulla mikää missää tunnu.. paitti varpaassa.. ;) heh

Mitä, puhutaanko täälä isosta varpaasta?

Sä oot vaa nii voimamimmi, ettei sulla mikää missää tunnu.. paitti varpaassa.. ;) heh
Pah, enhän mää jaksa edes punnertaa käsillään, heikko veikkonen :) . Ja mulla oli sentään kynnet tallella, en tiiä mistä varvas aukesi. Vaikka mun parilla oli kengät jalassa, niin en usko siitäkään johtuvan. Nahkat rullalle vaan :)

Pah, enhän mää jaksa edes punnertaa käsillään, heikko veikkonen :) . Ja mulla oli sentään kynnet tallella, en tiiä mistä varvas aukesi. Vaikka mun parilla oli kengät jalassa, niin en usko siitäkään johtuvan. Nahkat rullalle vaan :)

Kyllä mä oon vieläki sitä mieltä, että jaksaisit...et vaan uskalla.. ;D Jaa eiks sulla lohjennukkaa kynsi.. no jo on.. multa lohkes sitte sunki puolesta.. :D Mutta koitas huomenna selvitä mun kaa kahvakuulaamaa sitte, jookos kookos? :D

^^Teillä on sentään syy, en tajua mistä mä saan näitä urheiluvammoja, vaikka olen vähentänyt reilusti urheilua; ranne on niin kipeä etten saanut ripsiä taivutettua ja keskisormi aivan turvonnut ja kuumottaa. Ja jalathan nyt on kestojumissa, en tajua miten selvisin eilen maastavedoista. Niin ja olkapäät vihloo kaikesta, vaikka mitään en oo taaskaan tehnyt.

^ Dodii.. :D no mut hei..mä saan pohkeet mustiks pelkällä kyykylläkin :D

joo kyykkyvammat unohdin, vaikka enhän mä tee oikeaa kyykkyä, mutta siitä smith-tangosta tulee pirun kipiät hartiat ja juu myös mustelmia löytyy tasaisesti. Mistähän mä vielä valittaisin :P

^^Teillä on sentään syy, en tajua mistä mä saan näitä urheiluvammoja,

Ootko edelleen about pelkällä proteiinilla? Sillä kuivuu paikat ja tulee kaikkia ihmeellistä.

Back
Ylös Bottom