Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oppi eilen jotain uutta: Kannattaa leikata varpaankynnet ennen thaiboxing -reenejä :D Lähti toisesta isovarpaan kynnestä puolet ja toisesta palanen. Muuten selvisin kyl vähällä; vaan pari mustelmaa ja varpaitten rystyset (mitkä lie), vähä turvoksis :D Hauskaa oli kyl eli ens viikkoo odotelles!
.Mää odotin, että mulla on käsivarret mustelmilla magan torjunnoista, mutta ei sitten mitään. Ei ole edes kipiät, taisi olla mulla sittenkin liian helläkätinen pari, taikka mää oon karaistunut enkä enää noin pienistä mene rikki.
Pah, enhän mää jaksa edes punnertaa käsillään, heikko veikkonenSä oot vaa nii voimamimmi, ettei sulla mikää missää tunnu.. paitti varpaassa.. ;) heh
. Ja mulla oli sentään kynnet tallella, en tiiä mistä varvas aukesi. Vaikka mun parilla oli kengät jalassa, niin en usko siitäkään johtuvan. Nahkat rullalle vaan 
Pah, enhän mää jaksa edes punnertaa käsillään, heikko veikkonen. Ja mulla oli sentään kynnet tallella, en tiiä mistä varvas aukesi. Vaikka mun parilla oli kengät jalassa, niin en usko siitäkään johtuvan. Nahkat rullalle vaan
![]()
Oooh saan viikon pitää lomaa heinäkuussa vaikka aluksi lomaa ei pitänyt olla ollenkaan. Ihanaa ihanaa nyt ei voi kun hymyillä puspus mussukat![]()
^ Dodii.. :D no mut hei..mä saan pohkeet mustiks pelkällä kyykylläkin :D
^^Teillä on sentään syy, en tajua mistä mä saan näitä urheiluvammoja,