Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äkkiä huomaa eron Pirkan Costa Rican ja noiden vähän parempien kahvien välillä,
vaikka itse ei olekaan mikään kahviekspertti. Tuota vois maistaa seuraavaksi...

Nyt rupes taas tekeen mieli kahvia. :rolleyes: Pitäisköhän keittää toinenkin kupillinen. Kohta oon addikti...

Ostin indonesiasta kopi luwakkia, sitä sanotaan maailman parhaaksi kahviksi tai no ainaki hiton kallista se on. No joo.. Mun makuhermoja se ei kutkutellut erityisemmin, muutenkin juon mitä vaan. Kotona meillä on yleensä aina presidenttiä sitä vihreätä.

Uu jeah, just hain tummaa paahtoa ja expessoa kaupasta ja löräytin Bialettit täyteen tota expessoa. Sitten vähän lämmintä maitoa messiin ni olo oli ku Epsanjassa konsanaan! Namninamninamni. Ja mun piti mennä hakeen vaan ihan sitä perus residenttiä...

Ostin indonesiasta kopi luwakkia, sitä sanotaan maailman parhaaksi kahviksi tai no ainaki hiton kallista se on. No joo.. Mun makuhermoja se ei kutkutellut erityisemmin, muutenkin juon mitä vaan. Kotona meillä on yleensä aina presidenttiä sitä vihreätä.
Ei se ollu sitä, mikä on suodatettu kissankakasta. :D Se tais olla kalleinta kahvia, ei parasta...

Ei se ollu sitä, mikä on suodatettu kissankakasta. :D Se tais olla kalleinta kahvia, ei parasta...

Sitä just, kissanpaskakahvia. Tais olla jokin kulkukissa.. eikä sivetti niinku piti. Potkii se hyvin kyllä.

No ei ole ei. Melkein parempi jos vähän nukkuu kuin liikaa. Väsyttääkö sua nyt enemmän kuin normaalisti? Onko asiat muuten edennyt tai liekö etenemässä johkin suuntaan?

Joo, väsymys kuuluu kait asiaan, mutta liikaa nukkuminen ei ole hyväksi. Pitää varmaan juoda koko pannullinen kahvia et tulee tajuihinsa. :D Ens viikolla ois seuraava sairaalakeikka, paitsi jos olo huononee ennen sitä niin sit heti päivystykseen.

Onneksi vielä pystyy jollain tapaa treenaamaan, en oo varmaan ikinä nauttinu liikunnasta näin paljon. :) Kummasti vaikuttaa, kun tietää että siihen voi tulla loppu lähiaikoina.

Pakko vähän nusauttaa faktoja. Se oli apinoiden paskomaa ei kissojen :). Sori oli pakko, jatkakaa.

Kopi Luwak on kyllä ihan sivettikissojen syömistä ja ulostamista pavuista tehtyä kahvia. Sivettikissat eivät ole apinoita vaan kuuluvat sivettieläinten heimoon. Jos alat pilkkua nussimaan niin tee se edes kunnolla.

Pirun epäselvä kuva. Revin mun facebookista.

katso liitettä 82062
Ei tuo siellä indonesiassa kauheasti maksanu, olikohan jotain 15-20e tuo pussi, oliskohan 100g en muista enkä oo kotona nytte, liekö tuota enää edes jäljellä.. Hyvä tuliainen joka tapauksessa lähiperheelle, kaikki ei maistanu kun kuuli että se on pelkkää paskaa.

Ei sivettikissat kyllä apinoita ole. Puoliapinoita korkeintaan...
Kopi Luwak on kyllä ihan sivettikissojen syömistä ja ulostamista pavuista tehtyä kahvia. Sivettikissat eivät ole apinoita vaan kuuluvat sivettieläinten heimoon. Jos alat pilkkua nussimaan niin tee se edes kunnolla.
Pyydän anteeksi :nolo:.Olen häpeissäni levittämästäni väärästä tiedosta, anteeksi. Lupaan parantaa tapani, saanhan anteeksi? :nolo:

Vois jollekin hampille syöttää papuja ja keitellä kupposen kuumaa sen paskasta.

Kyllä kunnon deekun elimistö aina paremmat aromit papuihin tyrkkii ku joku sivettikissa.

Vittu mä oon tänään liekeissä.

Puhelinmyyjä:Meillä olis tosi hyvä tarjous laajakaistasta nyt...
Minä: Onko se halpa?
Puhelinmyyjä: No on tää aika halpa.
Minä: Mutsis oli.
Puhelinmyyjä: *repeilyä*

En tiedä moniko pakkiksella toimii puhelinmyyjänä, mutta toivottavasti soitatte mulle :D Toi oli jo neljäs putkeen jonka sain hajoamaan. Luokattoman paska huumori tuommosessa tilanteessa toimii aina.

Vittu mä oon tänään liekeissä.

Puhelinmyyjä:Meillä olis tosi hyvä tarjous laajakaistasta nyt...
Minä: Onko se halpa?
Puhelinmyyjä: No on tää aika halpa.
Minä: Mutsis oli.
Puhelinmyyjä: *repeilyä*

En tiedä moniko pakkiksella toimii puhelinmyyjänä, mutta toivottavasti soitatte mulle :D Toi oli jo neljäs putkeen jonka sain hajoamaan. Luokattoman paska huumori tuommosessa tilanteessa toimii aina.
Mulle koitti myydä jotain boksereita, ni aloin myymään sille televisiota: "Olis myynnissä led tv, 32 tuumanen, väriltä valkonen..yms, sen jälkeen oli hiljasta.

Mulle koitti myydä jotain boksereita, ni aloin myymään sille televisiota: "Olis myynnissä led tv, 32 tuumanen, väriltä valkonen..yms, sen jälkeen oli hiljasta.
Mä sanoin kulkevani kommandona, sen jälkeen fiksu myyjä yritti kaupata niitä uimahousuina. Kerroin olevani ruma läski, enkä täten käy rannalla makoilemassa. Myös itkin vähän tuohon perään.

Ai hitto teidän juttuja tänään :lol2: Ihan työpäivä helvetistä -tyyppinen päivä, mutta pakko oli hörähdellä noille, oli ne niin huonoja:D

Mä duunasin XairaXin ohjeella prostkumuffinsseja. Taikina maistui jo ihan törkeen hyvältä. Nyt venailen, et ne jäähtyis vähän ja sit herkuttelemaan. :kuola:

Mä duunasin XairaXin ohjeella prostkumuffinsseja. Taikina maistui jo ihan törkeen hyvältä. Nyt venailen, et ne jäähtyis vähän ja sit herkuttelemaan. :kuola:

Mä tässä hirveässä makeanhimossani (ja jäätävässä päänsäryssä) ajattelin jo rupeavani väsäämään pienen annoksen sitä taikinaa ihan vaan että sais jotain namia. Ei oo nyt kananmunia mut se ei haittaa.

Back
Ylös Bottom