Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En suosittele.. aiheuttaa sen että kaikki jaksot pitää katsoa putkeen :D
onkiniemessä?
Tykkään tästä Combichristista, mutta en tiedä ketään muuta joka tykkäis myös. Soitin vkl pari biisiä bileissä ja kaikki muut inhos tätä bändiä.

No jopa tuli vaalianpunasella koko tekstiki, ihkun lällyä :haart:Nääh, se on vaan rakastunu. Tuskin asiasta kannattaa olla huolissaan.
Ja vittumitäpaskaa työmaalla tänään. Vedän kohta semmoset avohakkuut ettei oo ennen nähty, se on ihan varma saatana.
Ei yhellä pitkolla vielä kuuhun mennä.
Suklaa on hyväääKyllä piti taas kaupassa taistella ittensä kanssa. Hienosti selvisin ulos ostamatta mitään herkkuja.

Suklaa on hyväää![]()
En epäile ollenkaan. Mun rupes kaupassa tekeen ihan hirveästi mieli korvapuusteja. Uunituoreita, pehmeitä, sokerisia korvapuusteja. Huuhdotaan alas kylmällä maidolla. Mmmmm...Korvapuustit on kyllä ihan mahtavia juu, niitä sitten seuraavaksiOn varmastiEn epäile ollenkaan. Mun rupes kaupassa tekeen ihan hirveästi mieli korvapuusteja. Uunituoreita, pehmeitä, sokerisia korvapuusteja. Huuhdotaan alas kylmällä maidolla. Mmmmm...

On varmastiEn epäile ollenkaan. Mun rupes kaupassa tekeen ihan hirveästi mieli korvapuusteja. Uunituoreita, pehmeitä, sokerisia korvapuusteja. Huuhdotaan alas kylmällä maidolla. Mmmmm...
Kiitos Kaira... Ei onneksi yhtaan tee mieli korvapuusteja!