Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostin pullapitkon. Eiköhän sillä massat tartu.

En suosittele.. aiheuttaa sen että kaikki jaksot pitää katsoa putkeen :D

Ja sitten näkee hirveitä painajaisia. :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tykkään tästä Combichristista, mutta en tiedä ketään muuta joka tykkäis myös. Soitin vkl pari biisiä bileissä ja kaikki muut inhos tätä bändiä.

Tykkään tästä Combichristista, mutta en tiedä ketään muuta joka tykkäis myös. Soitin vkl pari biisiä bileissä ja kaikki muut inhos tätä bändiä.

Pöh, kuunneltava bändihän toi on. Joskus on kivakin, että on ihkaomia musalöytöjä. :)

Nääh, se on vaan rakastunu. Tuskin asiasta kannattaa olla huolissaan.

Ja vittumitäpaskaa työmaalla tänään. Vedän kohta semmoset avohakkuut ettei oo ennen nähty, se on ihan varma saatana.
No jopa tuli vaalianpunasella koko tekstiki, ihkun lällyä :haart:
Avohakkuu!! Jeah, muista ottaa ennen ja jälkeen kuvat, muuten uskota :D .

Ei yhellä pitkolla vielä kuuhun mennä.

Joo ei paljo mitää vaikutusta. Torstaista lähtien vetänyt pitkoa tasaisesti n. 150g päivässä. Väsyttää vaan enemmän ja vi...taa ei muuta.

Uppooko danceDaiinalle kunnon testorokki?

Kuinkahan monta kertaa oon tän biisin laittanu tänne mun pakkisuran aikana :D haha

Toi on tosi hyvä biisi.

ja täs toinen:

Blow Your Speakers on kunnon kasaritukkabiisi :D

Siin on kova liverähinä biisi! :rock:

On varmasti :) En epäile ollenkaan. Mun rupes kaupassa tekeen ihan hirveästi mieli korvapuusteja. Uunituoreita, pehmeitä, sokerisia korvapuusteja. Huuhdotaan alas kylmällä maidolla. Mmmmm...
Korvapuustit on kyllä ihan mahtavia juu, niitä sitten seuraavaksi :):)

On varmasti :) En epäile ollenkaan. Mun rupes kaupassa tekeen ihan hirveästi mieli korvapuusteja. Uunituoreita, pehmeitä, sokerisia korvapuusteja. Huuhdotaan alas kylmällä maidolla. Mmmmm...

:kuola: Kiitos Kaira... Ei onneksi yhtaan tee mieli korvapuusteja!

Jatketaan hevirokkilinjalla :rock: :rock:

Nyt munkin rupes tekee mieli korvapuusteja. Raakoja mis on jo sokerit ja kanelit sisässä ni turpoo sit oikee huolel boooooooooooommm

Back
Ylös Bottom