Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laiskimuspäivä, mutta on sitä kyllä nyt tullut aika ahkerasti treenattuakin niin enköhän tämän ole ansainnut!
On kotihommillekin vähän aikaa kun ei viiletä koko ajan duracellina paikasta toiseen :D

Jee, pääsykoekutsuja!! Jos ei töistä saa lomaa niin välittömästi loparit :)

Itelle tuli kuopioon savoniaan pääsykoekutsut tuossa joku kuukaus sitte. 5.6 ois 2. ja 3. vaihtoehdon kokeet, mutta en mene sinne. 6.6 on liiketalouden ko koe ja sinne menen, koska sinne ois kiinnostusta päästä.

Eikös eibbi ollu kans kuopioon lähössä?

Tuo sanonta oli olemassa jo ennen kuin siideriä oli kaupoissa lipitettäväksi.

Ehkä niitä lapsia alettiin sitten tehdä ennen aikaan joskus heti 18-vuotiaana ja sitten se olikin lasten myötä sitten siinä se kukoistus?

Selkätreeniä vois kohta lähtee harkihteen, velipoikakin tulee reenailemaan. Outo vetää kimppareenejä veljen kanssa.

Ehkä niitä lapsia alettiin sitten tehdä ennen aikaan joskus heti 18-vuotiaana ja sitten se olikin lasten myötä sitten siinä se kukoistus?

Mahdollisesti. Itellä ei kyllä lähtenyt naamasta se lapsen pyöreys ennen 25 vuotta, mutta mä nyt olen tälläinen pallopää muutenkin niin tuskin oli hyvästä säilymisestä kiinni.

Mahdollisesti. Itellä ei kyllä lähtenyt naamasta se lapsen pyöreys ennen 25 vuotta, mutta mä nyt olen tälläinen pallopää muutenkin niin tuskin oli hyvästä säilymisestä kiinni.

Minä taas väittäisin että olen nyt näpsäkämmän näköinen kuin 17-vuotiaana, jolloin 172-senttisessä kropassani oli huikeat 45 kiloa painoa. Kunnon rimppakinttu. Vähän tullut tuota naisen pyöreyttä. Tai miksikä näitä läskejä nyt hienosti sanotaankaan.

Joo kyllä mäkin oon mielummin tämmöi pullukka kun semmoi viimone oljenkorsi mitä olin siinä 17v nurkilla. 187cm ja 65kg suunilleen silloin. Huhhuh

Minä taas väittäisin että olen nyt näpsäkämmän näköinen kuin 17-vuotiaana, jolloin 172-senttisessä kropassani oli huikeat 45 kiloa painoa. Kunnon rimppakinttu. Vähän tullut tuota naisen pyöreyttä. Tai miksikä näitä läskejä nyt hienosti sanotaankaan.

Olen minäkin nyt paremman näköinen kuin 17-vuotiaana; poltin nimittäin silloin ihan helvetisti tupakkaa.

Oon vissii liian laiha ku en saanu jalkojani taskuu

Jaa miten oli?

Olen minäkin nyt paremman näköinen kuin 17-vuotiaana; poltin nimittäin silloin ihan helvetisti tupakkaa.

Hmm... minäkin taisin silloin polttaa vielä. En muista ihan tarkkaan, lopettamassa kai olin noihin aikoihin suunnilleen. Hölömön hommaa. On sitä tosin tuon jälkeenkin tullut tupruteltua mutta tuli tuossa kolme vuotta täyteen ilman pöhäystäkään. Passiivista ei lasketa, mielelläni pysyisin senkin ulkopuolella, mutta eipä aina onnistu.

Sitä kutsutaan bojo-joing läskiksi. Ei siis mitään selluliittiä vaan sellaista kiinteää rasvaa. Sormella kun painaa niin BOJO-JOING! Sormi ei uppoakkaan paljoa vaan kimmahtaa takasin :D Ja kyllähän naisella pitää sitä vähän olla niin on sitten mukavemmat muodot:)

Sitä kutsutaan bojo-joing läskiksi. Ei siis mitään selluliittiä vaan sellaista kiinteää rasvaa. Sormella kun painaa niin BOJO-JOING! Sormi ei uppoakkaan paljoa vaan kimmahtaa takasin :D Ja kyllähän naisella pitää sitä vähän olla niin on sitten mukavemmat muodot:)

Jätkä puhuu asiaa. Nainen on parhaimmillaan 17-vuotiaana fyysisesti tuon bojoing-läskin takia. Henkisestä puolesta on paha mennä sanomaan, kun on niin tapausriippuvaista.

Päätin just, että alan treenaamaan "niin kuin viimeistä päivää".Enkä tarkoita mitään hullua tahtia vaan sitä että yritän ottaa jokaisen mahdollisen hetken irti treeneistä ja nautin hommasta joka solulla vieläkin enemmän. Sama pätee kyllä kaikkeen muuhun normaaliin elämään. Kun alkaa vaikuttaa yhä enemmän siltä, että tauko kaikesta liikunnasta on ovella ja alkaa ihan toinen taistelu... Parempi siis ottaa kaikki ilo irti, niin kauan kuin sitä vain kestää!

Tänään ei muuten ollutkaan kuin kaksi lääkäriä tutkimassa, harvinaista! :rolleyes:

^Mä poltin suunnilleen vuodet 12-23, että terveellä meiningillä. Nyt alkaa naama näyttää siltä, että on toipunut enemmistä vaurioista.
Jos saa tiedustella, niin eikö teillä himassa katsottu röökin vetämistä pahalla? Mua korpeaa todella paljon katsella niitä vaahtosammuttimen kokoisia pikkuskidejä rööki huulessa pihalla. Ja vaikka sitä itsekin junnuna jotenkin koitti asiaa peitellä, niin eipä sitä vanhempi voi olla huomaamatta.

Itsestään huolehtiva nainen on parhaimmillaan 30-50 ikävuoden paikkeilla, siinä liha on ehtinyt kypsyä herkullisen mureaksi ja maku täyteläiseksi.

Itsestään huolehtiva nainen on parhaimmillaan 30-50 ikävuoden paikkeilla, siinä liha on ehtinyt kypsyä herkullisen mureaksi ja maku täyteläiseksi.

Ompa hienosti muotoiltu! Nää nuoret lihat on vielä ihan sitkeää ja kaipaa pureskelua.

Onpas ollutkin harvinaisen piristävää ikäkeskustelua täällä.
Tässä kolmenkympin "kriisissäni" on siis kuitenkin todettava että sitä on kuitenkin nainen parhaimmassa iässä sitten loppujen lopuksi :)
(jos noita vanhan kansan juttuja ei niin usko ;) )

Back
Ylös Bottom