Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt ollaan sitten taas vuoden verran vanhempi, mutta liekkö yhtään sen viisampi. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Buahahaa, eli satsi protskumuffinsseja, satsi protskumuffinsseja mustikoilla JA murotaikinaan tehty mustikkapiirakka :evil: . (tähän vielä semmoista evil-naurua perään) Mulla on huominen piiiiitkä päivä aikaa kotosalla leipoa vaikka ja mitä. Kukahan niitä tulisi sitten vielä syömään :( Vien ne salille :D .

:kuola:

Voisit pakastaa pari :D heh.
Mulla vielä muutama viikko tiukkaa dieettiä jäljellä..tosin la olis kyllä tankkauspäivä ;) jos sun tekemät muffinssit vetää vähääkä vertoja sun tekemille riisipiirakoille, ni en kyl kestäis :D

Ei saa kiusata puhumalla paremmista pullista, kun täällä parhaillaan ketoillaan ja nähdään kamalasti nälkää kesäkunnon saavuttamisen toivossa :D. Reilu pari kiloa pitäisi vielä tiristää, niin sitten voisi 90 kilossa arvioida uudelleen, että riittääkö jo kesäkunnoksi vai pitääkö vielä jatkaa hetki lisää.

Jaa, ettäkö sää et oo vielä kesäkunnossa? Toivottavasti ei osuta samaan aikaan salille siinä vaiheessa kun olet, keskittyminen omiin reeneihin voi olla katkonaista :D .

Nyt ollaan sitten taas vuoden verran vanhempi, mutta liekkö yhtään sen viisampi. :)
Oikein paljon onnea!!

Voisit pakastaa pari :D heh.
Pakkokai niitä on pakastaa jos pelkkiä muhvinsseja tulee vajaa 40 ja vielä mustikkapiirakka päälle. Enkä todellakaan ajatellut kokeilla 10k haastetta myöskään noilla muffinsseilla :D .

Onneksi Olkoon! Uuden iän tuoma viisautesi ihan tihkuu sinusta:D

Laulaisin jos osaisin, joten jätetään nyt väliin;)

:kuola:
Mulla vielä muutama viikko tiukkaa dieettiä jäljellä..tosin la olis kyllä tankkauspäivä ;) jos sun tekemät muffinssit vetää vähääkä vertoja sun tekemille riisipiirakoille, ni en kyl kestäis :D

Vastavetona voisin kokeilla Pelixandran kehittämää uutta "dieettiä". Syömällä pelkästään protskumufiinseja, protskumuffinseja mustikoilla ja päälle vielä mustikkapiirakkaa :kuola: Mitä muta mies enää tarvii?:D

Piti pitää tämä toukokuun viimeinen viikko lomaa duunista, mutta eihän se taas onnistunut, kun duunipaikalla kaipaillaan. Ei oikein ole motivaatiota lähteä valumaan nyt sinne päin.

Huomenta. Miten ihanaa onkaan olla lomalla kun voi tahtoessaan jatkaa unia niin pitkään kuin haluaa. Nyt aamupesut ja sitten vähän kotihommia :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaa, lieneekö tuo hauiskaveri pakkotoistolaisia?

http://www.iltalehti.fi/iltvurheilu/2012053007437270_v9.shtml

Ei_näin.webp

no siltähän se kyllä näyttää!! HYIIIIII

Vastavetona voisin kokeilla Pelixandran kehittämää uutta "dieettiä". Syömällä pelkästään protskumufiinseja, protskumuffinseja mustikoilla ja päälle vielä mustikkapiirakkaa :kuola: Mitä muta mies enää tarvii?:D

Teinkin vaan puolitoistakertaisen annoksen normi prodemuffinssi-taikinaa ilman mustikoita (tuli muuten hassun muotoisia :D ) ja jugurttilla höystettyä mustikkapiirakkaa. Kyä näillä alkuun pääsee :)
muhvinssi.webp

e. Kiitti XairaX muffini-ohjeesta:thumbs:

Teinkin vaan puolitoistakertaisen annoksen normi prodemuffinssi-taikinaa ilman mustikoita (tuli muuten hassun muotoisia :D ) ja jugurttilla höystetyä mustikkapiirakkaa. Kyä näillä alkuun pääsee :)
katso liitettä 81827

Disappointed.. Alkuperäinen menyy näytti paremmalta:jahas: Ja miksi, oi miksi piti jugurttia tunkea mustikkapiirakkaan? Noh mut, teen/käristän ite noita prodemuffinsseja kunhan joudan :kuola:

Disappointed.. Alkuperäinen menyy näytti paremmalta:jahas: Ja miksi, oi miksi piti jugurttia tunkea mustikkapiirakkaan? Noh mut, teen/käristän ite noita prodemuffinsseja kunhan joudan :kuola:

Kato hei, kaikkia ei tartte miellyttää :D . Mää oon niin monet murotaikina mustikkapiirakat tehny, että nyt teki mieli tällä kertaa tämmöstä, ei tartte muuta särvintä kylkeen.

Nami, mitä leivonnaisia. :kuola: Ja mustikkapiirakat on just parhaita sillon, kun niissä on jugurtti- tai rahkasose seassa. :D Noita prodemuffareita mä kyl testailen täs joku päivä. :D

Asiasta kukkaruukkuun. Mä olin tänään taas niin helppo. Mä aina lupaan itelleni, et en lähde mukaan enempiin projekteihin/vapaaehtoishommiin, mut sit kun vähän taivutellaan, niin mä sanonkin joo enkä ei. Noh, puolet musta kyl halus lähtee tähän messiin. :D

Back
Ylös Bottom